|

خرید بلیط کنسلی یا لحظه آخری از رسپینا

ممکن است خود را برای سفری آماده کرده باشید و در زمان خرید بلیط هواپیما متوجه پر بودن صندلی های پرواز شوید. حال یا باید برای سفری دیگر منتظر باشید یا می توانید منتظر یک بلیط کنسلی بمانید تا یک مسافر سفر خود را لغو کند و شما بتوانید جایگزین آن شوید و با هزینه ای کم تر خرید بلیط کنسلی هواپیما را انجام دهید. بلیط های کنسلی هواپیما نیز نوعی بلیط لحظه آخری هستند که در آخرین لحظات پرواز به دلیل کنسل شدن توسط مسافرین، ارائه می شوند.

خرید بلیط کنسلی یا لحظه آخری از رسپینا

ممکن است خود را برای سفری آماده کرده باشید و در زمان خرید بلیط هواپیما متوجه پر بودن صندلی های پرواز شوید. حال یا باید برای سفری دیگر منتظر باشید یا می توانید منتظر یک بلیط کنسلی بمانید تا یک مسافر سفر خود را لغو کند و شما بتوانید جایگزین آن شوید و با هزینه ای کم تر خرید بلیط کنسلی هواپیما را انجام دهید. بلیط های کنسلی هواپیما نیز نوعی بلیط لحظه آخری هستند که در آخرین لحظات پرواز به دلیل کنسل شدن توسط مسافرین، ارائه می شوند.

بلیط لحظه آخری همیشه ارزان است؟

بلیط لحظه آخری قیمت یکسانی ندارد و در برخی مواقع ممکن است هزینه بیشتری نسبت به بلیط های سیستمی و دیگر بلیط های چارتر داشته باشد. ارزان شدن بلیط هواپیما لحظه آخری معمولا به دلیل خالی ماندن صندلی های هواپیما اتفاق می افتد که این به دو دلیل می باشد:

  • مقصدی پرتردد نیست

  • سفرها در روزهای خلوت انجام می شود.

  • بلیط کنسلی هواپیما

زمان های low season در مواقع مختلفی اتفاق می افتند. یا این شهر به صورت کلی پر تردد نیست و یا به دلیل شرایط جوی، مسافران کمتری به این شهر می روند. به طور مثال در ایام شهادت، معمولا مکان های تفریحی در زمان های کم سفر خود قرار می گیرند و به طور متقابل در اعیاد هم معمولا شهرهای پرطرفدار، معمولا مکان های تفریحی مانند کیش و... هستند.

بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط لحظه آخری چه تفاوتی با بلیط های سیستمی دارد

بلیط کنسلی هواپیما یا بلیط لحظه آخری نوعی بلیط چارتری است که دقیقه 90 ارائه شده و برخی تفاوت های آن باعث شده تا قیمت بسیار مناسبی داشته باشد. بلیط های سیستمی نوعی دیگر از بلیط های هواپیما هستند که قیمتی معمولا ثابت و کم تغییر دارند. تغییراتی که در بلیط های سیستمی اتفاق می افتد معمولا به دلیل ایام تعطیلی از قبیل اعیاد و شهادت ها می باشد که سفرها در این بازه افزایش پیدا می کنند.

بلیط های سیستمی بر خلاف بلیط های لحظه آخری تا چندین ماه قبل از پرواز قابل خریداری هستند و هیچ محدودیتی برای خرید از قبل ندارند اما بلیط های لحظه آخری همانطور که از نامشان پیداست نهایتا تا دو روز قبل از پرواز معمولا امکان خریداری دارند.

بلیط های سیستمی معمولا روش لغو آسان تری دارند و پس از مدت زمانی مشخص (بر اساس سایتی که از آن تهیه بلیط می کنید) وجه پرداختی به شما عودت پیدا می کند اما در بلیط های لحظه آخری معمولا بلیط ها یا لغو نخواهند شد و در صورت لغو نیز تمامی وجه پرداخت شده از شما کسر می شود.

مزایا و معایب بلیط کنسلی هواپیما لحظه آخری را در ادامه در قالب یک جدول به شما نمایش می دهیم:

 

مزایا

معایب

قیمت مناسب

قیمت های زیاد در فصل شلوغ سفر

مناسب برای سفر های کاری

نامناسب برای سفرهای برنامه ریزی شده

بلیط رایگان برای نوزاد

بلیط های کودک بدون تخفیف

 

 

خرید بلیط کنسلی هواپیما به صورت لحظه آخری از رسپینا

رسپینا ارائه دهنده خدمات گردشگری در سطح کشور، بهترین شرکت فروش بلیط لحظه آخری نیز می باشد. خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از سایت رسپینا می تواند مزایای زیادی داشته باشد که در ادامه برای شما آن ها را مطرح می کنیم:

اطمینان از نرخ بلیط هواپیما

شما در زمان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از سایت رسپینا از قیمت های تعیین شده کاملا اطمینان داشته باشید چراکه در رسپینا تضمین قیمتی وجود دارد که در آن قید شده است هیچ شرکتی را نمی توانید پیدا کنید که ارزان تر از ما بلیط بفروشد! حتی می توانید در صورت پیدا کردن بلیط های ارزان تر از رسپینا، خسارت بگیرید.

پرواز لحظه آخری

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانان رسپینا در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما مسافرین گرامی هستند و می توانید تمامی سوالات خود را در حوزه بلیط های هواپیما از این کارشناسان مجرب بپرسید. همچنین پس از خرید بلیط هواپیما نیز می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، سوالات خود را در رابطه با بلیط رزرو شده بپرسید. یکی از خدمات رسپینا در این زمینه اطلاع از تاخیر بلیط هواپیما حتی برای یک دقیقه می باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها