|

«دافی» آبشاری که الهام بخش یک برند آرایشی بهداشتی شد

«دافی» نامی است که در ابتدا شاید برایتان تداعی کننده‌ی معنای مرسوم و عرف در جامعه باشد. اما دراصل «دافی» نام یک آبشار زییا و دلنشین در تربت حیدریه است که الهام‌بخش یک هلدینگ حوزه FMCG می‌شود تا آن را به عنوان نام برند خود انتخاب کند.

«دافی» آبشاری که الهام بخش یک برند آرایشی بهداشتی شد

«دافی» یکی ازقدیمی‌ترین برندهای هلدینگ «سیلانه سبز»، در سال 1383 ثبت شده است. این برند که محصولات آرایشی، بهداشتی تولید می‌کند، نام خود را از یک آبشار درتربت حیدریه وام گرفته است. دلیل انتخاب این نام، بکر و خاص بودن این آبشار در یک منطقه توریستی است. موسسان این برند دلیل این نام‌گذاری را شبیه ‌سازی حس شما وقتی زیر آبشار قرار می‌گیرد با زمانی است که از محصولات «دافی» استفاده می‌کنید، عنوان کرده‌اند.

محصولاتی به لطافت آبشار

محصولات دافی اعم از دستمال مرطوب، شوینده‌های پوستی و لوسیون‌ها، شامپو و... قرار است در مخاطبان خود حس شادابی، بکر بودن و قرار گرفتن در زیر یک آبشار را تداعی کند. برند «دافی» قرار است برای شما یادآور قرار گرفتن در یک آب‌وهوای بکر باشد و شاداب شدن پوست و مو در این آب‌وهوا را برایتان تداعی کند.

بکر و مرغوب

یکی دیگر از دلایلی که صاحبان «دافی» این نام را برای برند خود انتخاب کردند، نوع محصولات دافی است که برپایه آب هستند. شما وقتی که یک آبشار را تصور می‌کنید اولین چیزی که برایتان تداعی می‌شود، خنکی، تازگی و تمیزی آب است. حالا تصور کنید یک محصول پوستی داشته باشید که نام خود را از یک آبشار الهام گرفته باشد، توقع دارید محصولاتش چه حسی در شما به وجود آورد؟ حس تازگی، شادابی و طراوت در پوست، چیزی که مانند آب تمیز یک آبشار بتواند با سرعت و شدتی که دارد پوست شما را تمیز و شاداب کند. این دقیقا همان‌ چیزی است که برند «دافی» می‌خواهد شما حس کنید.

آبشار دافی در کجاست؟

آبشار «دافی» در کدکن تربت حیدریه است که از کوه‌های «سه‌ پایه» سرازیر شده است. چشم‌انداز این کوه‌ها و آبشار، باعث شده تا گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند. آبشار «دافی» در 70 کیلومتری شمال غربی تربت حیدریه، در جنوب روستای دافی واقع شده. ارتفاع این آبشار 2 متر است و اطراف آن درختان سرسبزی مانند زالزالک، آلو، بادام و... وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به مناطق بکر علاقه‌مند هستید، تماشای این آبشار زیبا را که الهام‌بخش یک شرکت آرایشی بهداشتی است را از دست ندهید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها