|

تشکر قالیباف از رهبری

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم از حیث قانونگذاری بسیار موفق‌تر از مجالس دیگر عمل کرده است گفت: حمایت رهبر انقلاب از مجلس نقطه عطفی در دوره چهارساله مجلس یازدهم است.

تشکر قالیباف از رهبری

به گزارش شبکه شرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه هفتم خرداد) مجلس شورای اسلامی،گفت: وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از تمامی وکلای مردم از رهبر حکیم انقلاب بابت لطف ویژه‌ای که به فرزندان خود در مجلس یازدهم داشتند خاضعانه و مسئولانه سپاسگزاری کنم.

وی افزود: بی‌تردید حمایت کم‌نظیر ایشان از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود، مخصوصا که ایشان با تأکید ویژه فرمودند که بر اساس آگاهی و اطلاعات یعنی بر اساس کارنامه مجلس نقاط قوت مجلس یازدهم را تبیین می‌کنند. واقف هستیم که اشراف ویژه ایشان بر جزئیات فعالیت مجلس یازدهم منجر به این حمایت مسئولیت‌زا و متمایز شده و البته معترفیم به دلایلی که در ادامه ذکر خواهم کرد در برخی موارد اشراف مردم بر جزئیات عملکرد مجلس و به دنبال آن قضاوت در باره این عملکرد فاصله‌هایی با واقعیت دستاوردهای مجلس دارد.

قالیباف تاکید کرد: مجلس از حیث قانونگذاری بسیار موفق‌تر از مجالس دیگر عمل کرده است.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها