|

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی‌رفسنجانی| ششم آبان

انتقاد «حزب‌اللهی‌ها» از هاشمی رفسنجانی برای یک پیام تسلیت

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی روز جمعه، ششم آبان از روزمرگی‌ها نوشته‌است. او در مورد انتقاد حزب‌اللهی‌ها به دلیل تسلیت به عبدالله نوری گفته، به انتفاضه اشاره کرده و اقامه نماز جمعه را روایت کرده‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید

انتقاد «حزب‌اللهی‌ها» از هاشمی رفسنجانی برای یک پیام تسلیت

برای اقامه جمعه به دانشگاه تهران رفتم. بحث عمده، مسائل روز درباره انتفاضه فلسطین و خطبه اول در خصوص بعثت پیغمبر (ص) بود. آقای [جواد] مقصودی [رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران] و آقای [سیدرضا] اکرمی‌سمنانی گفتند، بخشی از نیروهای حزب‌اللهی، در مورد انتشار تسلیت من به آقای عبدالله نوری -‌به مناسبت فوت مادرش- گله دارند. گفتم، بُعد انسانی مسئله را توجه ندارند.

عصر آقای عباس صفریان آمد. رئیس اداره مرزی وزارت امور خارجه شده و برای تکمیل خطوط مرزی که از قدیم ناتمام مانده، سفری به مرز ترکیه کرده؛ بحث‌های زیادی شده، ولی ناتمام مانده است. در منطقه ماکو و مرز بازرگان، دو نقطه بین میله‌‌‌‌‌‌های مرزی دچار ابهام است. امروز هم انتفاضه ادامه داشت؛ شهیدان و مجروحانی هم داشته است. فاطی از سفر کیش برگشته بود و از رکود جزیره گفت.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها