|

العالم فی 60 ثانیة

از بازار املاک و مستغلات دبى تا پرفروش ترین خودرو درعراق

در 60 ثانیه دور دنیاى عرب امروز با شما همراهان عزیز نگاهی مى‌اندازیم به عناوین، البیان امارات، شفق نیوز، النهار، الخلیج اونلاین و الفرات نیوز.

از  بازار املاک و مستغلات دبى تا  پرفروش ترین خودرو درعراق
خبرنگار: علی پاکزاد

البیان امارات: دبی در میان بهترین بازارهای املاک و مستغلات در جهان 

دبی در بین بهترین بازارهای جهانی املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران و خریداران رتبه اول را در سطح جهانی دارد.

که اقتصاد پر رونق و موقعیت استراتژیک دبی، آن را به نقطه ای جذاب برای سرمایه گذاران بین المللی تبدیل کرده است، به ویژه با پروژه های بلندپروازانه دولتی، که از دو سال پیش آغاز شد، مانند اکسپو 2020.

امارت شاهد رشد سریع بخش زیرساخت ها و املاک و مستغلات است.

معاملات ملکی در دبی در هفته گذشته 16.59 میلیارد درهم از طریق 3785 فروش به ارزش 12.4 میلیارد درهم، شامل 216 فروش زمین به ارزش 4.91 میلیارد درهم و 2729 فروش آپارتمان و ویلا به ارزش 7.49 میلیارد درهم ثبت شد.

 

 

شفق نیوز:  کدام برند خودرو در عراق پرفروش است؟ 

شرکت کیا با فروش 27 هزار و 325 خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان نوامبر در رتبه نخست، شرکت تویوتا با فروش 26 هزار و 80 خودرو در رتبه دوم و شرکت هیوندای نیز با فروش 1 هزار و 195 خودرو در جایگاه سوم بازار خودروی عراق قرار گرفتند.

خودروی کیا فرونتیر پرفروش ترین خودرو در عراق بوده و پس از آن نیز تویوتا هایلوکس بیشترین فروش را داشته است.

شرکت Focus 2 Move متخصص در اراده اطلاعات ویژه خودروها در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در عراق در ماه نوامبر گذشته نسبت به نوامبر سال گذشته 25.2 درصد افزایش داشته است.

در این گزارش آمده است که در ماه نوامبر 12 هزار و 459 خودرو و از ابتدای سال جاری تا پایان نوامبر نیز 104 هزار و 509 خودرو در عراق فروخته شده است.

 

 

النهار: جارل میلر مسلمان شد

بوکسور امریکایی در جریان حضور خود در مسابقات بوکس عربستان اعلام کرد که به دین اسلام گرویده است.

جارل میلر، بوکسور امریکایی در جریان حضور خود در عربستان اعلام کرد که به دین اسلام گرویده است.

این خبر در کنفرانسی مطبوعاتی پیش از مسابقه سرنوشت ساز میلر بود که امروز شنبه به میزبانی عربستان برگزار می شود.

این بوکسور امریکایی در ویدئویی که به طور گسترده در شبکه اجتماعی وایرال شده، با خرسندی از مسلمان شدن خود خبر می دهد.

 

 

الفرات نیوز: عراق آماده جشن سال نوی میلادی

سخنگوی وزارت کشور عراق گفت که طرح امنیتی یکپارچه ای برای تامین امنیت جشن های سال نوی میلادی آماده شده است.

مقداد میری، سخنگوی وزارت کشور عراق گفت که طرح امنیتی یکپارچه ای برای تامین امنیت جشن های سال نوی میلادی آماده شده است. وی بیان کرد که در این طرح، هیچ مسدودی برای مسیرها وجود ندارد و تنها امنیت مراکز تفریحی، پاساژها و مناطق دارای ازدحام تامین می شود. میری افزود که آماده باش امنیتی در این روزها براساس ارزیابی وضعیت امنیتی انجام خواهد شد..

 

 

الخلیج اوانلاین: افزایش شمار خبرنگاران قربانی حملات اسرائیل به 99 تن

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از شهادت یک خبرنگار فلسطینی دیگر خبر داد و اعلام کرد که شمار خبرنگاران شهید فلسطینی به 99 تن رسیده است.

در تازه ترین مورد «محمد خلیفه» خبرنگار فلسطینی در نتیجه بمباران اسرائیل به نوار غزه به شهادت رسید.پیش تر، شبکه ماهواره ای الاقصی وابسته به جنبش حماس در شبکه اجتماعی تلگرام از شهادت همکار خود به همراه همسر و سه فرزند وی در نتیجه بمباران منزل این خبرنگار توسط ارتش اسرائیل در اردوگاه «النصیرات» در وسط نوار غزه خبر داد.

پیش از این در روز پنج شنبه دفتر اطلاع رسانی دولتی در بیانیه ای اعلام کرد که شمار خبرنگاران شهید طی جنگ در نوار غزه به 98 تن رسیده است

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها