|

سفر غیرمنتظره رئیس «FBI» به اسرائیل

«کریستوفر ری» در جریان دیدار با ماموران اف‌بی‌آی مستقر در تل‌آویو، بر حمایت از اسرائیل تاکید کرد.

سفر غیرمنتظره رئیس «FBI» به اسرائیل

به گزارش شبکه شرق، در بحبوحه جنگ غزه و تداوم حملات اسرائیل، «کریستوفر رِی» رئیس «FBI» در سفری ازپیش اعلام‌نشده، وارد اسرائیل شد تا با مقامات اسرائیل دیدار و رایزنی کند.

جنگ در غزه برای صد و سی‌و‌دومین روز ادامه دارد و حملات اسرائیل، سراسر این باریکه را در برگرفته و هشدارهایی درباره خطرات حمله به شهر رفح که مردم از شمال و مرکز غزه به آن آواره شده‌اند، افزایش یافته است. این در حالی است که مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای اسرائیل، در جنوب نوار غزه، به‌ویژه در خان یونس ادامه می‌دهد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، «کریستوفر ری»، رئیس اف‌بی‌آی در جریان دیدار با ماموران اف‌بی‌آی مستقر در تل‌آویو، بر حمایت از اسرائیل تاکید کرد.

او با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: «شراکت اف‌بی‌آی با همتایان اسرائیلی ما طولانی‌مدت، نزدیک و قوی است و من مطمئن هستم که این نزدیکی به توانایی ما برای حرکت سریع در پاسخ به حملات کمک کرده است؛ ما هم‌چنین اطمینان حاصل می‌کنیم که پشتیبانی ما تا حد امکان یکپارچه است».

در این بیانیه آمده است که «تمرکز کلیدی» ری، تلاش‌های اف‌بی‌آی علیه سازمان‌های خارجی است که حملات به اسرائیل را تشویق کرده و ایالات متحده را چه در خارج و چه در داخل تهدید می‌کنند.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها