|

حمله پهپادی به فرودگاه حیفای اسرائیل/ ویدئو

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به فروگاه حیفای اسرائیل خبر داد.

حمله پهپادی به فرودگاه حیفای اسرائیل/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، مقاومت اسلامی عراق با انتشار تصاویری، از حمله پهپادی به فروگاه حیفا در اسرائیل خبر داد.

فرودگاه حیفا در اسرائیل، هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق امروز «چهارشنبه، ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳»، با انتشار ویدئویی، اعلام کرد که فرودگاه حیفا در اسرائیل را با پهپاد مورد حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: «مبارزان ما، صبح امروز «چهارشنبه»، فرودگاه حیفا در اسرائیل را هدف قرار دادند.»

بر اساس گزارش «المیادین»، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت علیه اشغالگران و در یاری به ساکنان غزه و در واکنش به تجاوزات اسرائیل در حق مردم بی‌دفاع فلسطین، به نابودی مقرهای دشمنان ادامه خواهیم داد.»

مقاومت اسلامی عراق پس از انتشار بیانیه‌ای که در آن مسئولیت عملیات هدف‌گیری را بر عهده گرفت، بامداد امروز، صحنه‌هایی از پرتاب پهپادهای خود به سمت فرودگاه حیفا در اسرائیل را پخش کرد.

حمله به فرودگاه حیفای اسرائیل

مقاومت اسلامی عراق نیز صبح سه‌شنبه، اعلام کرد که پایگاه هوایی «تل نوف» رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است و تایید کرد که این عملیات با پهپاد انجام شده است.

حمله به فرودگاه حیفای اسرائیل

مقاومت اسلامی عراق از ابتدای آغاز جنگ غزه، در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین، عملیات‌های پهپادی و موشکی متعددی را علیه اسرائیل انجام داده است.

در ادامه، می‌توانید، فیلم و تصاویری که از آتش‌سوزی فرودگاه حیفای اسرائیل، پس از حمله پهپادی مقاومت عراق منتشر شده است، مشاهده کنید.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها