|

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان از حمله به نظامیان ارتش اسرائیل خبر داد.

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان ارتش اسرائیل

به گزارش شبکه شرق، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش اسرائیل را در شمال اسرائیل هدف قرار داده است.

به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود به اسرائیل خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۵ عصر امروز «دوشنبه پانزدهم آوریل ۲۰۲۴»، تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در اطراف پادگان متات را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۵ عصر امروز «دوشنبه پانزدهم آوریل ۲۰۲۴»، تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در حرش حانیتا را با تسلیحات موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا، ساعت ۵:۴۵ عصر به وقت محلی، از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

موضع اسرائیلی «الرادار» واقع در مزارع شبعا نیز هدف دیگری بود که ساعت ۶:۴۰ عصر به وقت محلی از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی مورد حمله قرار گرفت.

حمله حزب الله لبنان به نظامیان ارتش اسرائیل

رسانه‌های عبری‌زبان نیز از برخورد چند موشک با منطقه اشغالی «کریات شمونه» واقع در شمال اسرائیل خبر دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان، از حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به شهرک‌های «الحولا» و «مجدل زون» و اطراف منطقه «الناقوره» در جنوب لبنان خبر داد.

همچنین توپخانه ارتش اسرائیل، شهرک «حانین» و اطراف شهرک «علما الشعب» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها