|

حمله به پایگاه‌ نظامی آمریکا در سوریه/ ویدئو

منابعی از حمله به پایگاه‌ نظامی آمریکا در سوریه خبر داده‌اند.

حمله به پایگاه‌ نظامی آمریکا در سوریه/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، منابع خبری و امنیتی از حمله به پایگاه‌ نظامی آمریکا در سوریه و هدف قرار گرفتن نیروهای ارتش آمریکا در سوریه خبر می‌دهند.

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» واقع در شمال «حسکه» روسیه، صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» واقع در «شمال حسکه» روسیه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که حداقل پنج موشک از شهر «زمار» عراق به سمت پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه شلیک شده است.

منابعی از هدف قرار گرفتن نیروهای ارتش آمریکا در سوریه خبر می‌دهند.

منابع خبری اعلام کردند نیروهای دموکراتیک سوریه در نزدیکی میدان نفتی العمر در روستای خضراء دیرالزور شرقی مورد هدف قرار گرفتند.

دومین حمله به پایگاه‌ نظامی آمریکا در سوریه

منابع خبری تایید کردند که دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از چند ساعت، هدف قرار گرفت.

به نقل از المیادین، دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت.

در این ارتباط گفته شده است که پایگاه میدان نفتی العمر با چهار موشک و پایگاه خراب الجیر با سه موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

هدف قرار دادن دو پایگاه آمریکایی حدود دو ماه پس از توقف هدف گیری پایگاه‌های آمریکایی در شرق سوریه صورت می‌گیرد.

ساعاتی پیش نیز یک پایگاه آمریکایی در فرودگاه الجیر در شمال حسکه سوریه پس از هدف قرار گرفتن توسط یک پهپاد با انفجاری مهیب روبرو شد.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از دو منبع امنیتی گزارش داد که حداقل پنج موشک از شهر زمار عراق، به سمت پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه شلیک شد.

همچنین خبرنگار المیادین اعلام کرد که صدای انفجار از پایگاه آمریکایی در روستای گرین نزدیک میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور در شرق این کشور سوریه شنیده شده است.

یک منبع امنیتی عراقی نیز تائید کرد که پنج فروند موشک از منطقه شمال غربی موصل به سمت پایگاه آمریکایی در پایگاه الجیر در سوریه شلیک شده است.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها