|

علی لاریجانی اعلام کاندیداتوری کرد؟/ عکس

به نظر می‌رسد که «علی لاریجانی» با انتشار یک توئیت، کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است.

علی لاریجانی اعلام کاندیداتوری کرد؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «علی لاریجانی» از تصمیم نهایی خود برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ خبر داد.

به نظر می‌رسد، «علی لاریجانی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یک توئیت، از تصمیم قطعی خود برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است. علی لاریجانی در این توئیت، مقصد اول خود را روی نقشه، «وزارت کشور» و مقصد دوم را «پاستور» تعیین کرده است.

ظاهرا «علی لاریجانی» با انتشار یک توئیت در شبکه اجتماعی «ایکس»، کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است؛ او در این توئیت نوشته است: «بدون شما به مقصد نمی‌رسیم.»

خبرگزاری «برنا» در این خصوص نوشت: «ثبت‌نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد. «علی لاریجانی» تصمیم نهایی خود را برای ورود به عرصه قابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرفته و در این انتخابات ثبت نام خواهد کرد.

طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، علی لاریجانی تصمیم نهایی خود را برای ورود به عرصه قابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرفته و در این انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد. در روزهای گذشته، خبرهای متعددی مبنی بر مشورت لاریجانی با مشاورین خود و همچنین مذاکره در سطوح بالا برای حضور در انتخابات منتشر شده بود.»

همچنین پایگاه خبری «مشرق» نوشت: «علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کاندیداتوری خود را برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد.

علی لاریجانی با انتشار تصویری از مسیر رفتن به وزارت کشور روی نقشه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: بدون شما به مقصد نمی‌رسیم....»

علی لاریجانی

لاریجانی در این توئیت، مقصد اول خود را روی نقشه، «وزارت کشور» و مقصد دوم را «پاستور» تعیین کرده است.

علی لاریجانی

منبع: برنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها