|

مجری مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری مشخص شد؟

یک خبرگزاری دولتی از انتخاب مجری برنامه مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صداوسیما خبر داد.

مجری مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری مشخص شد؟

به گزارش شبکه شرق، مقامات صداوسیما در روزهای گذشته گفته بودند که مجری مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، هفته آینده مشخص خواهد شد. با این حال، یک خبرگزاری دولتی مدعی شد که مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مشخص شده است.

از روزی که قطعی شد مناظره‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما برگزار می‌شود، اولین سوال برای مردم عادی و رسانه‌ها این بود که چه کسی مجری مناظره‌ها خواهد بود. اجرای مناظره‌ها همیشه بحث‌برانگیز بوده است؛ چه در زمان انتخاب مجری و چه بعد از اجرا و آسیب‌شناسی اجرای مجریانی که این مناظره‌ها را بر عهده گرفته‌اند.

در چند روز گذشته، نام چند مجری بیشتر شنیده شده است؛ مرتضی حیدری، المیرا شریفی مقدم و مهدی مهدی‌قلی مجریانی بودند که نامشان در گمانه‌زنی‌ها بیشتر مطرح شد. طی یکی، دو روز گذشته، «مهدی مهدی‌قلی» بیشتر از دو مجری دیگر به عنوان مجری مناظره‌ها نامش در صدر برخی شبکه‌های مجازی قرار گرفت.

با این حال، نام‌های مطرح‌شده، هر سه از مجریان باسابقه تلویزیون هستند که اجرای برنامه‌های سیاسی، اقتصادی، خبر و میزگردهای مختلف را بر عهده داشته‌اند.

«مهدی مهدی‌قلی» نیز علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف در سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان مجری جایگزین و مجری ذخیره در هر دور از مناظره‌ها در استودیو حضور داشته است و بعید نیست حالا به شکل رسمی، قرعه به نام او افتاده باشد.

مهدی مهدی‌قلی؛ مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری

«مهدی مهدی قلی» به عنوان مجری برنامه مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صداوسیما انتخاب شد.

چندی پیش، برخی رسانه‌ها از انتخاب «مهدی مهدی‌قلی» به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی خبر داده بودند. با گذشت یک هفته، این گمانه‌زنی‌ قوت گرفته و رسانه‌های بیشتری این ادعا را تقویت کرده‌اند.

بنا بر ادعای خبرگزاری «برنا» به نقل از منابع آگاه، «مهدی مهدی‌قلی» به عنوان مجری برنامه مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صداوسیما انتخاب شده است. بر این اساس، واحد تولید فنی سازمان صداوسیما، مشغول ساخت دکور برنامه مناظره‌ها در استودیوی «۱۱» است.

این مجری صداوسیما، کار خود را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده و سابقه اجرای برنامه گفت‌و‌گومحور «نگاه یک» از شبکه یک صداوسیما را دارد. با این حال، مقامات صداوسیما روزهای گذشته گفته بودند که مجری مناظره ها هفته آینده مشخص خواهد شد.

در حال حاضر، واحد تولید فنی سازمان سیما مشغول ساخت دکور برنامه مناظره‌ها در استودیو ۱۱ است و طبق ادعای رسانه‌ها، «مهدی مهدی قلی» به عنوان مجری برنامه مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صداوسیما انتخاب شده است.

 

منبع: برنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها