|

محمد قوچانی:

چرا این‌قدر از آمدن ظریف عصبانی هستید؟/ ویدئو

«محمد قوچانی» نماینده «مسعود پزشکیان» در مناظره گفت: مردم رنج‌های زیادی در آن دوران کشیدند که بخشی محصول همکاران مشهدی شما بود که به خیابان ریختند و اعتراض کردند؛ حتی مردم مشهد هم به قالیباف رای ندادند.

چرا این‌قدر از آمدن ظریف عصبانی هستید؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «محمد قوچانی» نماینده «مسعود پزشکیان» گفت: «چرا این‌قدر از آمدن ظریف عصبانی هستید؟ ظریف دارد انتخابات را گرم می‌کند. کسی که سفارت عربستان را اشغال کرد، با قالیباف عکس دارد. اصلا روحانی بد! چه ربطی به ۴۰۰ هزار رای قالیباف دارد؟ در همین تهران که بیلبورد زدید تهران را ساختیم مردم نگاه‌شان به قالیباف را مشخص کردند.»

«محمد قوچانی» نماینده «مسعود پزشکیان» و «محمدسعید احدیان»  نماینده «محمدباقر قالیباف» در  ویژه برنامه مناظره شبکه خبر برگزار شد.

«محمد قوچانی» روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب که به عنوان نماینده «مسعود پزشکیان» در مناظره با «محمدسعید احدیان» نماینده «محمدباقر قالیباف» حضور داشت، در آنتن زنده شبکه خبر گفت: «بزرگترین نگرانی در حال حاضر این است که مشارکت هنوز به ۵۰ درصد نرسیده است. بزرگترین خطر این است که رقابت ۱۴۰۰ تکرار شود که رئیس‌جمهور با آرا باطله رقابت کرد.»

مناظره‌ای میان «محمد قوچانی» نماینده «مسعود پزشکیان» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و «محمدسعید احدیان» نماینده «محمدباقر قالیباف» فعال سیاسی اصول‌گرا برگزار شد. در ادامه، گزیده سخنان محمد قوچانی و محمدسعید احدیان را در این مناظره می‌خوانید.

محمد قوچانی: تنش از سمت پزشکیان نیست، بلکه از کسانی است که سفارت عربستان را اشغال کردند

قوچانی گفت: «قالیباف از ۴۴ سالگی تا الان که ۶۴ سالش است دارد کاندیدا می‌شود. تنش از سمت پزشکیان نیست، بلکه از کسانی است که سفارت عربستان را اشغال کردند و الان در ستاد آقای قالیباف هستند.»

قوچانی گفت: «قالیباف در جلسه برای رای گرفتن ریاست مجلس قسم خورد نامزد ریاست‌جمهوری نمی‌شوم.»

احدیان در پاسخ جواب داد: «دروغ نگویید آقای قوچانی.»

قوچانی اظهار کرد: «چرا این‌قدر از آمدن ظریف عصبانی هستید؟ ظریف دارد انتخابات را گرم می‌کند. کسی که سفارت عربستان را اشغال کرد، با قالیباف عکس دارد. اصلا روحانی بد! چه ربطی به ۴۰۰ هزار رای قالیباف دارد؟ در همین تهران که بیلبورد زدید تهران را ساختیم مردم نگاه‌شان به قالیباف را مشخص کردند.»

احدیان گفت: «این‌که مردم پای صندوق نمی‌‌آیند تقصیر دولت روحانی است. نمی‌توانید این موضوع را گردن نگیرید. فاضلی را قهرمان کردید. مشاور پزشکیان دوره فعلی را با دوره یزید مقایسه کرد. دولت شما همین تنش‌ها را وارد جامعه خواهد کرد.»

قوچانی: کارنامه دولت روحانی از دولت احمدی‌نژاد و رئیسی بهتر است

محمد قوچانی گفت: «بس نیست این‌قدر از حاج قاسم خرج کردید؟ در مورد نامزدهای پوششی مثل زاکانی و قاضی‌زاده مساله اظهرمن‌الشمس است؛ می‌گوید من نمی‌گذارم تو رئیس‌جمهور شوی. شما چه کاره‌ هستی؟‌

او افزود: «جهانگیری اشتباه کرد در ۹۶، کاندیدا شد. از شورای نگهبان تشکر می‌کنم که یک اصلاح‌طلب را تایید کرد و به ما فرصت پیروزی داد. اگر قالیباف رئیس مجلس باشد که پایداری‌ها رئیس‌ نشوند، ما هم از او حمایت می‌کنیم.»

قوچانی گفت: باید با چراغ گشت تا چیز خوبی در دولت احمدی‌نژاد پیدا کرد

قوچانی در ادامه گفت: «دولتی که در برابر ترامپ ایستاد، دولت روحانی بود.

او تاکید کرد: «مردم رنج‌های زیادی در آن دوران کشیدند که بخشی محصول همکاران مشهدی شما بود که به خیابان ریختند و اعتراض کردند؛ حتی مردم مشهد هم به قالیباف رای ندادند. اولین کار ما این است که کل لوایح شما از جمله عفاف و حجاب را پس بگیریم؛ فضای مجازی را شما نابود کردید؛ با مصوبه شما درباره اقدام راهبردی تحریم‌ها را تشدید کردید.»

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها