|

بیانیه جهادگران انقلاب اسلامی در حمایت از مسعود پزشکیان

رئیس ستاد ملی جهادگران  قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از مسعود پزشکیان، بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه جهادگران انقلاب اسلامی در حمایت از مسعود پزشکیان

به گزارش شبکه شرق، جبهه آبادگران انقلاب اسلامی در حمایت از مسعود پزشکیان بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه جبهه آبادگران انقلاب اسلامی در حمایت از مسعود پزشکیان به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود بر ارواح طیبه شهدا و سالم بر محضر رهبر معظم انقلاب

به استحضار ملت شریف ایران می رساند:

ما در مجموعه جهادگران کشور که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم با تشکیل ۳۱۳ ستاد در سراسر کشور از دکتر محمد باقر قالیباف حمایت کرده بودیم و در مرحله دوم انتخابات از دکتر مسعود پزشکیان اعلام حمایت می‌کنیم.

ما از دکتر پزشکیان حمایت می‌کنیم که به عقب برنگردیم، به دهه ۵۰ و ۶۰ برنگردیم.ما نمی‌خواهیم با روی کارآمدن تندروها جنگ فرسایشی دیگری بر مردم تحمیل شود. ما نمی‌خواهیم کاسبان تحریم بر گرده ملت سوار شوند. ما برای همه ایران و ایرانیان زندگی و آرامش می خواهیم. ما از تندروی، قشری‌گری و قشری نگری بیزاریم.

با اطمینان به فعالان سیاسی و نخبگان مردم اعلام می‌کنیم، همان جریان تندرویی که با تخریب‌های ناجوانمردانه، دکتر قالیباف را از جریان رقابت‌های ریاست جمهوری دوره چهاردهم حذف کرد، اگر دولت را بدست بگیرد تمام مدیران توانمند، باتجربه و متخصصین را حذف خواهد کرد که مسیر برای کوتوله‌های سیاسی باز شود تا در غیاب نخبگان و متخصصین، حلقه‌ها و گعده‌های محفلی برای کشور و برای شما تصمیم بگیرند.

توصیه به جوانها

ما از همه مردم، بویژه جوان‌ها و نوجوان‌ها که آینده آنها به انتخاب امروزشان ارتباط مستقیم دارد دعوت می‌کنیم، اندکی تامل کنند، تفکر کنند، به صحنه انتخابات بیایند به کاندیدای مردم رای بدهند، به دکتر پزشکیان رای بدهند تا اقلیت تندرو بر کشور حاکم نشود. با رای به دکتر مسعود پزشکیان، آرامش، زندگی و امید به آینده روشن را انتخاب کنید.

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها