|

دادستان کل کشور: تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی کم است

دادستان کل کشور گفت: گزارش‌های متعددی به دادستانی کل کشور رسیده است که اکثر این گزارش‌ها یا مستند نبود و اگر هم دارای مستندات بوده با تذکر رفع شده است.

دادستان کل کشور: تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی کم است

به گزارش شبکه شرق، دادستان کل کشور با اشاره به تعداد اندک پرونده‌های تخلفات انتخاباتی، گفت: گزارش‌های متعددی به دادستانی رسیده که اکثر این گزارش‌ها یا مستند نبود و اگر هم دارای مستندات بود با تذکر رفع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد با حضور در امامزاده صالح (ع) در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

موحدی آزاد در حاشیه شرکت در انتخابات در رابطه با تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده شده، کم است و دور اول انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید به وظایف و تکالیفی که قانون اساسی برای رئیس جمهور در نظر گرفته است دقیقا عمل کند همچنین در سوگندنامه رئیس جمهور که باید در مجلس قرائت کند ۱۰ وظیفه برای رئیس جمهور در نظر گرفته شده است که باید به این سوگندنامه عمل کند.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دوره با هم رقابت می کنند و هر کدام که حائز بیشترین رای شوند، نهمین رئیس جمهور ایران خواهد بود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها