|

پیام جدید و احساسی «مسعود پزشکیان» به ملت ایران/ عکس و ویدئو

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری جدید ایران، پیام جدیدی خطاب به ملت ایران منتشر کرد.

پیام جدید و احساسی «مسعود پزشکیان» به ملت ایران/ عکس و ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» با انتشار پیامی خطاب به ملت گفت: «به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه، تنهای‌تان نخواهم گذاشت؛ تنهایم نگذارید.»

«مسعود پزشکیان»، پس از پایان فرآیند اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شامگاه جمعه «۱۵ تیر ۱۴۰۳»، پس از شمارش و تجمیع کل آرا، با اعلام ستاد انتخابات کشور، با رای مردم، به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد.

 

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری جدید ایران، پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی در مرحله دوم انتخابات، پیام جدیدی خطاب به ملت ایران منتشر کرد.

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران در پیام جدید خود خطاب به مردم گفت: «انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد.»

اولین توئیت مسعود پزشکیان بعد از اعلام نتایج ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ایران

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری جدید ایران، پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی در مرحله دوم انتخابات، پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، خطاب به ملت ایران منتشر کرد.

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، در واکنش به نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «مردم عزیز ایران! انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد؛ دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهای‌تان نخواهم گذاشت؛ تنهایم نگذارید.»

مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان همچنین در صفحه اینستاگرام خود با انتشار استوری از مردم ایران تشکر کرد.

اولین واکنش مسعود پزشکیان به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران، با انتشار یک استوری، در اینستاگرام، از مردم ایران تشکر کرد.

«مسعود پزشکیان» پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی در مرحله دوم انتخابات، به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری ایران، پیامی خطاب به ملت ایران منتشر کرد و نوشت: «سپاس ایران».

مسعود پزشکیان

 
منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها