|

پیام تبریک پاشینیان برای پزشکیان

نخست وزیر ارمنستان گفت: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

پیام تبریک پاشینیان برای پزشکیان

به گزارش شبکه شرق، نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی خطاب به «مسعود پزشکیان» برگزیده شدن او به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک و نسبت به اجرایی شدن توافقات مشترک دو کشور ابراز اطمینان کرد.

در پی پیروزی «مسعود پزشکیان» در دومین دور از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی با تبریک به او گفت: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در پیام پاشینیان که در کانال خبری آراکس‌ نیوز منتشر شده، آمده است: روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های 2 جانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نخست‌وزیر ارمنستان افزود: من اطمینان دارم که با تلاش مشترک دولت‌هایمان، توافقات صورت گرفته بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران اجرایی خواهد شد و ما به طور مشترک تعدادی برنامه جدید را برای رفاه مردمان دوست ارمنستان و ایران اجرا خواهیم کرد.

در پایان انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران و با اعلام پایان شمارش تعرفه‌ها در تمامی شعب اخذ رأی در داخل و خارج کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

در این انتخابات ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ نفر مشارکت کردند.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها