|

دیدار طیب‌نیا با رئیس جمهور منتخب

وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی با حضور در دفتر مسعود پزشکیان با وی دیدار و ضمن تبریک کسب رای اعتماد مردم، برای او در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات به خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم آرزوی موفقیت کرد.

دیدار طیب‌نیا با رئیس جمهور منتخب

به گزارش شبکه شرق، «علی طیب‌نیا» وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان»، کسب رای اعتماد مردم را به وی تبریک گفت.

 «علی طیب‌نیا» وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی صبح امروز -دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳- با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، با وی دیدار و ضمن تبریک کسب رای اعتماد مردم، برای او در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات به خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم آرزوی موفقیت کرد.

پزشکیان نیز در این دیدار بار دیگر بر عزم خود برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تاکید و از حضور و کمک‌های طیب‌نیا در کارزار انتخاباتی خود تشکر کرد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها