|

پیام مسعود پزشکیان به اسماعیل هنیه چه بود؟

متن پیام «مسعود پزشکیان» به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس منتشر شد.

پیام مسعود پزشکیان به اسماعیل هنیه چه بود؟

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» به «اسماعیل هنیه» پیام داد. 

«مسعود پزشکیان» رئیس دولت چهاردهم، در پیامی به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین را اعلام کرد.

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، در پیام خود به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود تاکید و برای گفت‌وگوی سازنده و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای، اعلام آمادگی کرد.

متن پیام «مسعود پزشکیان» به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی اسلامی حماس، به شرح زیر است:

«رئیس‌جمهور منتخب ایران 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسماعیل هنیه

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماس

السلام علیکم و رحمه الله برکاته

از پیام تبریک محبت‌آمیز جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می‌کنم.

جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و در چارچوب آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهنمود‌های رهبری دام ظله العالی حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن در برابر اشغالگری و آپارتاید اسرائیل را وظیفه انسانی و اسلامی خود دانسته و به حمایت همه‌جانبه خویش از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

اطمینان دارم در سایه ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی نصیب فلسطین عزیز خواهد شد.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و سرافرازی برای مردم فلسطین عزت و آزادی برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی و برای شهدای گرانقدر فلسطین رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

مسعود پزشکیان»

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها