|

بلومبرگ: عکس خونین ترامپ پس از تیراندازی بر محبوبیت او می‌افزاید

آژانس خبری «بلومبرگ» آمریکا پیش‌بینی کرد که حادثه تیراندازی به دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری این کشور در انتخابات آتی (نوامبر آینده) در این کشور بر محبوبیت وی بیافزاید.

بلومبرگ: عکس خونین ترامپ پس از تیراندازی بر محبوبیت او می‌افزاید

به گزارش شبکه شرق، آژانس خبری «بلومبرگ» آمریکا پیش‌بینی کرد که حادثه تیراندازی به دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری این کشور در انتخابات آتی (نوامبر آینده) در این کشور بر محبوبیت وی بیافزاید.

وبگاه شبکه المیادین نوشت: «بلومبرگ نوشت که حامیان ترامپ از این حادثه سوء استفاده کرده و با انتشار تصاویری از او با دستی آغشته به خون، سعی کردند چهره جدیدی از او منتشر کنند که نشان دهنده توانایی او برای مقاومت است».

بلومبرگ خاطرنشان کرد که تیراندازی در این تجمع نشان از تفرقه و درگیری در رقابت انتخابات ریاست جمهوری بین ترامپ و رئیس جمهور جو بایدن و همچنین احساس خشونت است که اکنون در گفتمان سیاسی نفوذ کرده است.

در نظرسنجی بلومبرگ که در ماه «مِی» انجام شد، نیمی از رای دهندگان در ایالت‌های نوسان گفتند که از خشونت در اطراف انتخابات می‌ترسند.

به گزارش بلومبرگ، بسیاری از قانونگذاران جمهوری‌خواه این تیراندازی را به دلیل لفاظی‌های مخالفان سیاسی خود و انتشار بیانیه‌های آتشین در رسانه‌های اجتماعی و تحریک دموکرات‌ها به خشونت‌ نسبت دادند.

 

منبع: اقتصادآنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها