|

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب در دیدار فعالان ستاد مرکزی

الان زمان شعار دادن نیست، باید عمل کنیم

رئیس‌جمهور منتخب گفت: اگر حضور مقام معظم رهبری نبود مطمئن باشید این اتفاقات شکل نمی گرفت؛ درایت ایشان بود که نگذاشتند مداخله کنند.

الان زمان شعار دادن نیست، باید عمل کنیم

به گزارش شبکه شرق، رئیس جمهور منتخب گفت: اگر الان برخلاف حرف‌هایی که زده ایم عمل کنیم، امیدی که در مردم ایجاد کردیم به ناامیدی و بی‌اعتمادی تبدیل خواهد شد.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه - ۵ مرداد ۱۴۰۳ - در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود در جریان رقابت‌های انتخاباتی که در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: الان وارد گودی شده‌ایم که اگر مردم ایران نباشند و همه دست به دست هم ندهیم و برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و این را نپذیریم که باید از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم و اینکه نپذیریم باید بر اساس عدالت و انصاف عمل کنیم، شعارهایی که داده‌ایم همه‌اش باد هوا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه الان زمان آن نیست که شعار بدهم بلکه زمان آن است که عمل کنیم، افزود: مردم الان باید پشت سر ما حرفی را بزنند که با گفته‌های‌مان همخوانی داشته باشند و صحبت هایی که کرده بودیم امروز باید خود را نشان دهد. اگر الان برخلاف حرف‌هایی که زده ایم عمل کنیم، امیدی که در مردم ایجاد کردیم به ناامیدی و بی‌اعتمادی تبدیل خواهد شد.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تاکید کرد: ما یک جناح و دسته نبودیم بلکه به اینکه یک جناح و دسته باشیم معترض بودیم؛ ما می‌گفتیم «همه ایران»؛ ما وظیفه داریم که برای ایران و برای همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند بر اساس انصاف و عدالت برخورد کنیم. اگر این را باور کنیم و همچنین باور کنیم که حق را باید به حق‌دار بدهیم نباید انتظار داشته باشیم کسی که مراتب را طی نکرده جایی بنشیند که نباید بنشیند.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها