|

حمله مرگبار به شهرک اسرائیلی «مجدل شمس»/ اسرائیل: به لحظه جنگ همه‌جانبه، نزدیک شدیم

رسانه‌ها گزارش دادند که در نتیجه حمله موشکی به شهرک «مجدل شمس» اسرائیل، ۹ شهروند اسرائیلی کشته شده و ۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

حمله مرگبار به شهرک اسرائیلی «مجدل شمس»/ اسرائیل: به لحظه جنگ همه‌جانبه، نزدیک شدیم

به گزارش شبکه شرق، ارتش اسرائیل اعلام کرد که در نتیجه حمله به شهرک اسرائیلی «مجدل شمس» در جولان اسرائیل از سمت لبنان، ۱۱ اسرائیلی زخمی شده‌اند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که در نتیجه حمله موشکی به شهرک اسرائیلی «مجدل شمس» در جولان اسرائیل، ۹ شهروند اسرائیلی کشته شده و ۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بنیامین نتانیاهو در پی حادثه مجدل شمس، در حال بررسی کوتاه کردن سفر خود به واشینگتن است.

همچنین خبرنگار «المیادین» در جنوب لبنان گزارش داد که موج جدید حملات موشکی از سمت لبنان به شمال اسرائیل، آغاز شده است.

بر اساس گزارش «المیادین»، در یک ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ موشک از سمت لبنان به سوی «اصبع الجلیل» و «جولان» شلیک شده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در مناطق «بیت هلل»، «کریات شمونه»، «مسکاف عام»، «کفر گلعادی»، «جوشریم»، «شامیر»، «تل حی» و «گونن» خبر دادند.

همچنین این رسانه‌ها اعلام کردند که در پی حملات موشکی اخیر به شمال اسرائیل، برق شهرک‌های اسرائیلی‌نشین «المناره» و «مسکاف عام» قطع شده است.

حزب‌الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که استحکامات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل در موضع «الزاعوره» و مقر فرماندهی تیپ «حرمون» در پادگاه «معالیه گولانی» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

همچنین حزب‌الله لبنان از حمله با موشک برکان به پادگان «رامیم» که در حال حاضر نیروهایی از تیپ گولانی ارتش اسرائیل در آن حضور دارند، خبر داد.

حزب‌الله حمله به مجدل شمس اسرائیل را تکذیب کرد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ادعاهای اسرائیل در خصوص حمله حزب‌الله به شهرک اسرائیلی «مجدل شمس» دروغ است.

به نقل از المیادین، «محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حزب‌الله قاطعانه حمله به شهرک اسرائیلی «مجدل شمس» را تکذیب می‌کند.

عفیف تاکید کرد: «ما قاطعانه ادعاهای برخی رسانه‌های دشمن در خصوص حمله به مجدل شمس در جولان را تکذیب می‌کنیم. تاکید می‌کنیم که مقاومت به هیچ وجه به این حادثه ارتباطی ندارد و قاطعانه تمامی ادعاهای دروغ در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.»

گفتنی است، کمی پیش‌تر رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در نتیجه حمله موشکی از سمت لبنان به «مجدل شمس» در جولان اسرائیل، ۹ شهروند اسرائیلی کشته شده و ۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها