|

حمله موشکی به «عین‌الاسد» پایگاه نظامی آمریکا در عراق

اخبار و گزارش‌ها حاکی از چند حمله موشکی و راکتی به «عین‌الاسد» پایگاه نظامی آمریکا در عراق است.

حمله موشکی به «عین‌الاسد» پایگاه نظامی آمریکا در عراق

به گزارش شبکه شرق، برخی منابع خبری، دقایقی پیش گزارش دادند که «عین‌الاسد» پایگاه نظامی آمریکا در غرب عراق، هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

شبکه «الجزیره» دقایقی قبل گزارش داد: «حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در «عین‌الاسد» در عراق صورت گرفت و از داخل این پایگاه صدای انفجار به گوش رسیده است.»

در همین راستا، رسانه‌های محلی وابسته به نیروهای مقاومت عراق گزارش دادند که انفجارهایی از پایگاه «عین الاسد» در استان «الانبار» در غرب عراق به گوش رسیده است.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که انفجارهایی در پایگاه عین‌الاسد صورت گرفته است و منشأ انفجار مشخص نیست.

المیادین به جزئیات و شمار تلفات احتمالی این حمله هیچ اشاره‌ای نکرده است.

حمله به «عین‌الاسد» پایگاه نظامی آمریکا در عراق 

یک منبع امنیتی در گفتگو با شبکه «الجزیره»، از صدای دو انفجار در نزدیکی پایگاه عین‌الاسد که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند، خبر داد.

یک منبع امنیتی در گفتگو با شبکه «الجزیره» از صدای دو انفجار در نزدیکی پایگاه عین الأسد که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند، خبر داد.

 خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد صدای انفجار در یک پمپ بنزین متعلق به نیروهای ائتلاف آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد در غرب کشور به گوش رسیده که علت آن مشخص نیست.

خبرنگار المیادین در خبری تکمیلی اعلام کرد سه انفجار در پایگاه «عین‌الاسد» رخ داده که احتمالاً ناشی از بمباران موشکی و پهپادی بوده است.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها