|

درخواست خبرساز کیهان از معاون اجرایی مسعود پزشکیان

این آقا که معاون اجرایی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور شده است، اگر راست می‌گوید، ۱۰ نفر را که در فتنه ۱۴۰۱، چشمان‌شان آن‌گونه که او مدعی شده بود، آسیب دیده است، معرفی کند.»

درخواست خبرساز کیهان از معاون اجرایی مسعود پزشکیان

به گزارش شبکه شرق، روزنامه «کیهان» خطاب به «مسعود پزشکیان» نوشت: «آقای رئیس‌جمهور! انتصاب برخی از افراد که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱، با نوع ادعاهای‌شان جزو محرکان آشوب‌ها بودند و به نظام اسلامی و نیروی مظلوم انتظامی تهمت زده‌اند، با اصول اعلامی شما در تعارض است. خواندن عبارت‌های نهج‌البلاغه ستودنی و مهم است ولی مهم‌تر از آن، عمل به نهج‌البلاغه است. این آقا که معاون اجرایی جنابعالی شده است، اگر راست می‌گوید، ۱۰ نفر را که در فتنه ۱۴۰۱، چشمان‌شان آن‌گونه که او مدعی شده بود، آسیب دیده است، معرفی کند.»

روزنامه «کیهان»، «محمدجعفر قائم‌پناه» معاون اجرایی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور را محرک اعتراضات سال ۱۴۰۱ خواند.

روزنامه کیهان به اظهارات «محمدجعفر قائم‌پناه»، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مبنی بر آسیب‌دیدگی شرکت‌کنندگان در اعتراضات۱۴۰۱ از ناحیه چشم واکنش نشان داد.

روزنامه «کیهان» نوشت: «آقای رئیس‌جمهور! انتصاب برخی از افراد که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱، با نوع ادعاهای‌شان جزو محرکان آشوب‌ها بودند و به نظام اسلامی و نیروی مظلوم انتظامی تهمت زده‌اند، با اصول اعلامی شما در تعارض است.

خواندن عبارت‌های نهج‌البلاغه ستودنی و مهم است، ولی مهم‌تر از آن، عمل به نهج‌البلاغه است. این آقا که معاون اجرایی جناب‌عالی شده است اگر راست می‌گوید ۱۰ نفر را که در فتنه ۱۴۰۱، چشمان‌شان آن‌گونه که او مدعی شده بود، آسیب دیده است، معرفی کند.»

منبع: روزنامه کیهان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها