|

حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه به اسرائیل/ ویدئو

اخبار و گزارش‌ها حاکی از حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه حزب‌‌الله لبنان به اسرائیل است.

حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه به اسرائیل/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، منابع خبری از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله لبنان به اسرائیل خبر دادند.

منابع خبری اسرائیلی از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال شمال خبر دادند.

به نقل از رسانه‌های عربی، این منابع تاکید کردند انفجار‌هایی قوی در برخی مناطق از جمله «الجلیل» به وقوع پیوسته است.

آژیر خطر بیش از یک ساعت است که در شمال اسرائیل متوقف نشده است.

شهر «صفد» و شهرک «کریات شمونا» هم هدف حمله قرار گرفتند.

بنا به گزارش منابع اسرائیلی، آژیر خطر در بیش از ۲۰ منطقه در «الجلیل علیا» در شمال اسرائیل به صدا درآمده است.

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان مقاومت تجهیزات جاسوسی اسرائیل در پایگاه نظامی «مسکاف عام» را هدف قرار دادند.

حمله گسترده حزب‌الله به شمال اسرائیل 

منابع رسانه‌ای وابسته به اسرائیل اعلام کردند که صدای چندین انفجار قوی در شمال اسرائیل به گوش رسیده است.

همچنین آژیر هشدار در بیش از ۲۲ شهرک اسرائیلی‌نشین واقع در شمال اسرائیل به صدا درآمده و گستره آن به منطقه «امنون» در اطراف دریاچه طبریا رسیده است.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، «دیشون»، «یفتاح»، «المالکیه»، «راموت نفتالی»، «شومرا»، «حتسور هجلیل»، «محنایم»، «غدوت»، «روش بینا» و «آویویم» از جمله مناطقی هستند که صدای آژیر هشدار در آن‌ها به گوش رسیده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که دلیل به صدادرآمدن آژیر هشدار در این مناطق رخنه پهپادی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل است.

حزب‌الله در عملیات دیگری، شهرک اسرائیلی‌نشین «ایلون» و همچنین پایگاه نظامی «الرمثا» در ارتفاعات «کفرشوبا» را هدف حمله موشکی قرار دادند که در نتیجه آن، خسارت جانی مستقیم به اسرائیل وارد آمد.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد پایگاه نظامی «زبدین» در ارتفاعات «شبعا» را با موشک‌های دقیق هدف قرار داده است که در پی آن خسارت جانی مستقیم به نظامیان اسرائیل وارد آمده است.

پایگاه واللای اسرائیل  گزارش داد: دامنه حملات اسرائیل گسترش یافته و به منطقه کوه «الجرمق» و شهرک‌های نزدیک «طبریا» رسیده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی «کان» اسرائیل  نیز اذعان کرد که حمله پهپادی به شمال اسرائیل  به این گستردگی پهپادی، بی‌سابقه بوده است.

منابع رسانه‌ای اسرائیل  از کشته و زخمی‌شدن چند اسرائیلی  در نتیجه اصابت یک پهپاد به ورودی شهرک اسرائیلی‌نشین «جادوت» در شمال اسرائیل  خبر می‌دهند.

همچنین این رسانه‌ها اذعان کردند که در پی حملات پهپادی و موشکی به اسرائیل از سمت لبنان، ۵ منطقه مختلف در الجلیل و جولان دچار حریق شده‌اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها