|

کوثری، نماینده مجلس:

شنبه تک‌تک وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان تعیین تکلیف می‌شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزرا در کمیسیون تخصصی و غیرتخصصی مورد بررسی قرار گرفتند و انشاءالله شنبه در صحن علنی مجلس، تک تک وزرای پیشنهادی تعیین تکلیف می‌شوند.

شنبه تک‌تک وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش شبکه شرق، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به جماران گفت: وزرا در کمیسیون تخصصی و غیر تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند و انشاءالله شنبه در صحن علنی مجلس، تک تک وزرای پیشنهادی تعیین تکلیف می شوند. 

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص بررسی وزرا در کمیسیون‌ها گفت: آقای پزشکیان در مناظرات و صحبت‌های خود همیشه از وفاق ملی می‌گفتند و حال ۰به این نتیجه رسیدند که باید بر اساس آن هیات وزرا را به مجلس معرفی کنند. 

کوثری گفت: دکتر پزشکیان در هفته گذشته کابینه خود را معرفی کردند. وزرا در کمیسیون تخصصی و غیر تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند و انشالله شنبه در صحن علنی مجلس، تک تک وزرای پیشنهادی تعیین تکلیف می شوند.

کوثری در خصوص اینکه وضعیت دیگر وزرا چگونه است، گفت: در خصوص وزرا باید کمیسیون‌های تخصصی در درجه اول نظر بدهند، البته نه اینکه صد در صد به آن کمیسیون‌ها ربط دارد. بعد بررسی در کمیسیون‌ها به صحن علنی می‌آید و بعد از نظرات مخالف رئیس جمهور دفاع میکند و نمایندگان رای می‌دهند. تا اینجا نظر کمیسیون امنیت ملی درباره‌ی چهار وزیر پیشنهادی مثبت است.

وی در پایان افزود: نظر مثبتی درباره‌ی آقای عراقچی وجود دارد.

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها