|

حمله گسترده اسرائیل به مناطق مختلف لبنان

منابع لبنانی از حمله گسترده اسرائیل به مناطق مختلف لبنان خبر دادند.

حمله گسترده اسرائیل به مناطق مختلف لبنان

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های لبنانی از کشته و مجروح شدن چندین نفر در پی حمله اسرائیل گسترده به جنوب و شرق لبنان خبر دادند.

منابع خبری و رسانه‌ای از چند حمله گسترده اسرائیل به مناطق مختلف لبنان خبر دادند.

به نقل از الجزیره، رسانه‌های لبنانی بامداد چهارشنبه «۳۱ مرداد ۱۴۰۳»، از کشته و مجروح شدن چندین نفر در پی حمله اسرائیل گسترده به جنوب و شرق لبنان خبر دادند. اسرائیل در ادامه حملات خود به لبنان، بار دیگر مناطق جنوبی این کشور را بمباران کرد.

بر این اساس، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: طی حمله هوایی اسرائیل به «ضهیره» در جنوب لبنان، دست‌کم چهار نفر کشته شده و ۲ نفر مجروح شدند.

طی حملات جنگنده‌های اسرائیلی، ۲ بمب به روستایی در جنوب لبنان اصابت کرد که طی آن، سه نیروی امدادی زخمی شده و به خودروی آمبولانس آنها نیز خسارات قابل توجهی وارد شد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد: جنگنده‌ای اسرائیل همچنین سه حمله متوالی به «عیتاالشعب» انجام دادند. یک پهپاد اسرائیلی به شهر «حوله» حمله کرد و واحد توپخانه اسرائیل نیز دو منطقه در جنوب لبنان را بمباران کرد.

حمله اسرائیل به لبنان

 حمله گسترده اسرائیل به جنوب و شرق لبنان

در پی حمله گسترده اسرائیل به جنوب و شرق لبنان در بامداد «چهارشنبه»، ۴ نفر کشته شده و ۲۰ تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های لبنانی بامداد چهارشنبه از کشته و مجروح شدن چندین نفر در پی حمله اسرائیل گسترده به جنوب و شرق لبنان خبر دادند.

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای گفت که حملات جنگنده‌های اسرائیل به مناطقی در استان «البقاع» در شرق این کشور، یک کشته و ۲۰ مجروح برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که سه نفر از رزمندگان این گروه  در حملات اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

پیش از این، شبکه «المنار» در خبری فوری گزارش داده بود که جنگنده‌های اسرائیلی با چندین موشک به شهرک «الناقوره» و «علما الشعب» در جنوب لبنان حمله کرده‌اند.

همزمان خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز گفت که شهرک‌های «بودای»، «سرعین» و «النبی شیت» در استان «البقاع» واقع در شرق لبنان، بیش از ۴ مرتبه توسط اسرائیل هدف قرار گرفتند.

حمله اسرائیل به لبنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها