|

اولین بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه های پیجر

در حدود ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام که به "پیجر" معروف هستند و در اختیار تعدادی از کارکنان واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله قرار داشتند، منفجر شدند. این انفجارهای علتی نامعلوم تاکنون منجر به شهادت یک کودک و دو برادر و مجروح شدن تعداد زیادی شده است

اولین بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه های پیجر

به گزارش شبکه شرق، حزب الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر اولین بیانیه‌ خود صادر کرد.

حزب الله ابنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: 

در حدود ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۷-۰۹-۲۰۲۴، تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام که به "پیجر" معروف هستند و در اختیار تعدادی از کارکنان واحد‌ها و مؤسسات مختلف حزب‌الله قرار داشتند، منفجر شدند. این انفجار‌های علتی نامعلوم تاکنون منجر به شهادت یک کودک و دو برادر و مجروح شدن تعداد زیادی شده است.

در حال حاضر، دستگاه‌های تخصصی حزب‌الله در حال انجام تحقیقات گسترده امنیتی و علمی برای شناسایی علل این انفجار‌های هم‌زمان هستند. همچنین، دستگاه‌های پزشکی و بهداشتی در حال درمان مجروحین و مصدومین در چندین بیمارستان در مناطق مختلف لبنان می‌باشند.

از خداوند متعال رحمت برای شهیدانمان در راه قدس خواستاریم و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل طلب می‌کنیم. از اهالی محترم نیز می‌خواهیم که از شایعات و اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده‌ای که توسط برخی نهاد‌ها برای جنگ روانی به نفع دشمن صهیونیستی پخش می‌شود، دوری کنند. به‌ویژه اینکه این مسائل همراه با تهدید‌ها و بزرگ‌نمایی‌های دشمن صهیونیستی و ادعای تغییر وضعیت در شمال است.

ما تأکید می‌کنیم که مقاومت در تمامی سطوح و واحد‌های مختلف خود در بالاترین سطح آمادگی برای دفاع از لبنان و مردم پایدارش قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها