|

بیانیه جدید حزب‌الله لبنان پس از انفجار پیجرها

حزب‌الله لبنان پس از انفجار پیجرها در نقاط مختلف مختلف لبنان و سوریه، بیانیه جدیدی صادر کرد.

بیانیه جدید حزب‌الله لبنان پس از انفجار پیجرها

به گزارش شبکه شرق، حزب‌الله لبنان در بیانیه جدیدی تاکید کرد که پس از انفجار پیجرها و حملات اسرائیل به دستگاه‌های ارتباطی رادیویی شخصی (پیجر)، در لبنان، به عملیات پشتیبانی خود در نوار غزه ادامه خواهد داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای جدید ضمن ابراز تسلیت صمیمانه به خانواده شهدایی که سه‌شنبه «۲۷ شهریور ۱۴۰۳»، جان باختند، چه در جبهه جنوب در «بلیدا» و «مجد سلم» و چه شهدایی که در نتیجه حمله  گسترده از طریق انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجرها) به شهادت رسیدند، از درگاه خداوند برای مجروحان عزیز شفای عاجل مسئلت کرد. ‌

در این بیانیه آمده است: «امروز نیز مانند همه روزهای گذشته، مقاومت اسلامی در لبنان به عملیات مبارک خود برای حمایت از غزه، مردم و مقاومت آن و دفاع از لبنان، مردم و حاکمیت آن ادامه خواهد داد این روند ادامه دارد و جدای از حساب سختی است که دشمن جنایتکار باید منتظر پاسخ کشتار در روز سه‌شنبه‌ باشد که در حق ملت و مردم و مبارزان ما در لبنان مرتکب شد. این یک حساب دیگر است و ان‌شاءالله خواهد آمد.»

رسانه‌های وابسته به مقاومت لبنان به نقل از این بیانیه تاکید کردند: «آنچه دیروز رخ داد، عزم و اراده ما را برای ادامه راه جهاد و مقاومت افزایش می‌دهد و به وعده خداوند متعال به مجاهدان صبور و مؤمن مبنی بر پیروزی ان‌شاءالله، یقین داریم.»

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها