|

حمله موشکی گسترده به اسرائیل/ عکس و ویدئو

رسانه‌ها از حمله موشکی گسترده به اسرائیل خبر دادند.

حمله موشکی گسترده به اسرائیل/ عکس و ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که در پی حمله موشکی به مناطق شمالی اسرائیل، پنج اسرائیلی زخمی شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که در پی حمله موشکی به منطقه «تال حای» در «الجلیل علیا» در شمال اسرائیل، دست‌کم، ۵ اسرائیلی زخمی شدند.

ساعاتی پیش،  حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «در حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به حملات اسرائیل به «مجدال سلم» و «بلیدا» در جنوب لبنان» ۴ منطقه در اسرائیل را با حمله موشکی هدف قرار داده است.

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان‌» درباره انفجار پیچرها که در پی آن به شهادت شماری از شهروندان و زخمی شدن هزاران تن در لبنان انجامید، گفت: «دولت نگران این مسئله است که حملات متوالی مرگبار اسرائیل به لبنان ممکن است پیش‌درآمد وقوع جنگی فراگیر شود.»

او تاکید کرد که «لبنان در شرایط ترسناکی قرار گرفته و تمایلی به جنگ ندارد.»

وزیر خارجه دولت لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» افزود: «مثل گذشته امکان متقاعد کردن حزب الله را نداریم؛ زیرا ضربه شدیدی دریافت کرده که پاسخگویی نظامی آن را اجتناب‌ناپذیر کرده است.»

بعدازظهر سه‌شنبه، بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم از نوع پیجر در لبنان، دست‌کم ۲۰ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، اسرائیل را مسؤول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعاً خواهد داد.

حمله به اسرائیل

لحظه حمله موشکی به اسرائیل و اصابت موشک‌های حزب‌الله به شهرک اسرائیلی مرگلیوت

لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به شهرک اسرائیلی «مرگلیوت» در شمال اسرائیل را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها