|

اصرار هریس برای برگزاری مناظره دوم با ترامپ

نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بار دیگر از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه خواست تا خود را برای مناظره دیگری آماده کند.

اصرار هریس برای برگزاری مناظره دوم با ترامپ

به گزارش شبکه شرق، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بار دیگر بر لزوم برگزاری مناظره دوم با ترامپ اصرار و تاکید کرد مناظره میان نامزدهای معاونت ریاست‌جمهوری دو حزب نباید آخرین مناظره انتخاباتی باشد.

کامالا هریس، نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بار دیگر از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه خواست تا خود را برای مناظره دیگری آماده کند و عنوان کرد، رویارویی معاونان ریاست‌جمهوری دو حزب با یکدیگر نباید آخرین مناظره انتخاباتی باشد.  

به گزارش هیل، اظهارات هریس در حالی مطرح شد که به زودی مناظره میان تیم والتز، فرماندار ایالت مینه سوتا و معاون منتخب هریس با سناتور جی‌دی‌ونس به عنوان معاون منتخب ترامپ برگزار خواهد شد. قرار است که مناظره میان معاونان منتخب نامزدهای هر دو حزب آخرین مناظره انتخاباتی در آمریکا پیش از ماه نوامبر باشد.

با این حال، هریس بار دیگر خواستار برگزاری مناظره دوم با ترامپ شده و در این رابطه عنوان کرد: به زودی مناظره والتز و ونس را خواهیم دید، اما مناظره آنها نباید آخرین مناظره باشد. 

هریس در ادامه بیان کرد: من سعی می‌کنم دوباره با ترامپ مناظره کنم و فکر می‌کنم او باید این درخواست را بپذیرد. مردم آمریکا حق دارند از ما انتظار داشته باشند تا در مورد مسائل کشور صحبت کنیم. به این خاطر من آماده مناظره هستم. 

هریس و ترامپ اوایل ماه جاری اولین و تنهاترین مناظره انتخاباتی خود را برگزار کردند. پس از این مناظره، هریس درخواست شبکه سی‌ان‌ان برای برگزاری مناظره دوم را هم پذیرفت با این حال ترامپ از پذیرش این درخواست انصراف داد. 

مخالفت ترامپ با برگزاری مناظره دوم در حالی مطرح می‌شود که طبق نتایج یک بررسی انجام گرفته شده، از هر 10 نفر آمریکایی ،6 نفرشان تمایل دارند تا هریس و ترامپ در مناظره دیگری با یکدیگر گفتگو کنند.

ستاد انتخاباتی هریس هفته گذشته با انتقاد از ترامپ به خاطر مخالفت برای مناظره دوم با هریس وی را مورد تمسخر قرار داده و او را جوجه خواندند.

بر خلاف مناظره اول ریاست‌جمهوری ترامپ با بایدن که منجر به کناره گیری رئیس‌جمهور آمریکا از حضور در رقابت‌های ریاست‌جمهوری شد، مناظره وی با هریس به نفع نامزد حزب دموکرات تمام شد و بسیاری عملکرد ترامپ در این مناظره را ضعیف و نامطلوب ارزیابی کردند. 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها