|

توضیحات سردبیر شبکه شرق درباره منفی‌شدن استعلام خبرنگاران این رسانه در پوشش رسانه‌ای روز انتخابات در وزارت کشور:

توضیح قانع‌کننده‌ای ندادند/ همچنان پیگیریم و امیدوار

سردبیر «شبکه شرق» در خصوص جلوگیری از حضور خبرنگاران «شبکه شرق» برای پوشش رسانه‌ای روز انتخابات ریاست جمهوری و روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور، توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح قانع‌کننده‌ای ندادند/ همچنان پیگیریم و امیدوار

سردبیر «شبکه شرق» درباره منفی‌شدن استعلام خبرنگاران این رسانه برای پوشش رسانه‌ای روز انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور توضیحاتی ارائه کرد.

«سینا رحیم‌پور»، سردبیر «شبکه شرق» در خصوص منفی‌شدن استعلام خبرنگاران این رسانه و روزنامه شرق، برای پوشش رسانه‌ای روز انتخابات ریاست جمهوری و روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور و همچنین جلوگیری از حضور خبرنگاران «شبکه شرق» در وزارت کشور، در روز جمعه «۸ تیر ماه ۱۴۰۳» توضیحاتی ارائه کرد.

«سینا رحیم‌پور»، سردبیر «شبکه شرق» درباره جلوگیری از حضور خبرنگاران این رسانه در در روز جمعه «۸ تیر ماه ۱۴۰۳» وزارت کشور و رد و منفی شدن استعلام خبرنگاران این رسانه برای پوشش رسانه‌ای روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور، توضیحاتی ارائه کرد و با انتشار یک توئیت در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت:

«از وزارت کشور تماس گرفتند که استعلام ۴ خبرنگار شرق برای حضور در روز انتخابات، در وزارت کشور منفی شده است؛ این در حالی‌ است که این همکارانم برای ثبت‌نام کاندیداها در ستاد انتخابات حضور داشتند و کارت ورودشان همچنان اعتبار دارد. هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای به ما ندادند. ما همچنان پیگیریم و امیدوار.»

سینا رحیم پور سردبیر شبکه شرق

پیش از این، باشگاه روزنامه‌نگاران ایران از رد شدن استعلام خبرنگاران «شرق» و «هم‌میهن» برای پوشش خبری روز رای‌گیری در وزارت کشور خبر داده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها