|

گیفت کارت ریزر گلد؛ شاه کلید گیمرها

قطعا شما هم همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود تجربه بازی خود هستید. یا با ارتقای سخت افزارتان، کشف بازی‌های جدید یا باز کردن ویژگی‌های درون بازی. خرید گیفت کارت ریزر گلد (Razer Gold) به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در بیش از 42 هزار بازی به‌راحتی پرداخت کنید و در باشگاه جذاب گیمرهای وفادار جهان عضو باشید. دوست دارید بیشتر درباره این کارت بدانید؟! بزنید برویم!

گیفت کارت ریزر گلد؛ شاه کلید گیمرها

ریزر گلد چیست؟

Razer Gold Giftcard یک کارت هدیه دیجیتالی است که می‌تواند برای خرید بازی، محتوای درون آن و سایر محصولات و خدمات مرتبط با گیم استفاده شود؛ ویژه گیمرهایی که می‌خواهند از مزایای بازی بدون نیاز به صرف هزینه زیاد لذت ببرند. کارت هدیه طلایی Razer در انواع مختلف موجود است و می‌توانید آن کارتی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و نیازهای بازیتان باشد.

 

کاربردها؛ یک تیر و هزار نشان!

یکی از ویژگی‌های کلیدی Razer Gold انعطاف پذیری آن است. می‌توان از آن برای خرید محتوا در طیف گسترده ای از پلتفرم‌ها از جمله رایانه شخصی، موبایل و بازی‌های کنسول استفاده کرد. این بدان معناست که گیمرها می‌توانند از Razer Gold خود برای خرید بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی در استیم، ایکس باکس، پلی استیشن و سایر پلتفرم‌ها استفاده کنند.

موضوع بعدی، امنیت است. این ارز در یک کیف پول مجازی ذخیره می‌شود که با اقدامات امنیتی پیشرفته برای ایمن نگه داشتن وجوه شما محافظت می‌شود. علاوه بر این، تراکنش‌های Razer Gold از طریق سرورهای امن پردازش می‌شوند و اطمینان می‌دهند که اطلاعات شخصی و مالی شما همیشه محافظت می‌شود.

علاوه بر خرید بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی، از Razer Gold می‌توان برای خرید سایر محتوای دیجیتالی مانند موسیقی و فیلم نیز استفاده کرد. این بدان معناست که می‌توانید از این ارز همه‌کاره برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از محتوای دیجیتال استفاده کنید.

 

چگونه گیفت کارت Razer Gold بخریم؟

2

می‌توانید به سادگی از خرید انواع و اقسام محصولات گیمینگ و دسترسی به حدود ۲۰۰۰ بازی مختلف، آن هم بدون محدودیت زمانی بگذرید؟! گیفت کارت Razer Gold بدون تاریخ انقضا است و استفاده از آن بسیار ساده است. پس از انتخاب ریجن و مبلغ مورد نظرتان، کافیست دکمه خرید ریزر گلد از پاکسیت در سایت یا اپلیکیشن ما را بزنید و کد خود را بی‌دردسر دریافت کنید.

نحوه فعال‌سازی

هنگامی‌که کارت هدیه Razer Gold را خریداری کردید، به راحتی می‌توانید آن را بازخرید کنید و شروع به استفاده از آن کنید. به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

  • به حساب خود در https://gold.razer.com/eu/en وارد شوید.

  • بر روی دکمه "Redeem" کلیک کنید.

  • کد کارت هدیه که بلافاصله از پاکسیت گرفته‌اید را وارد کرده و بر روی دکمه "Redeem" کلیک کنید.

  • ارزش گیفت کارت به موجودی حساب Razer Gold شما اضافه می‌شود و می‌توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.

چگونه از کارت هدیه Razer Gold استفاده کنیم؟

از Razer Gold Giftcard می‌توان برای خرید انواع محصولات و خدمات مرتبط با بازی استفاده کرد، از جمله:

  • بازی‌ها

  • محتوای درون بازی

  • ارز مجازی

  • اشتراک‌های بازی

  • سخت افزار بازی

برای استفاده از کارت هدیه Razer Gold، کافی است کالای مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید و اطلاعات حساب Razer Gold خود را در هنگام پرداخت وارد کنید. ارزش کارت هدیه از موجودی حساب شما کسر می‌شود و می‌توانید بلافاصله استفاده از کالا را شروع کنید.

آیا می‌توان از این ارز برای خرید هر بازی یا محتوای درون بازی استفاده کرد؟

کارت هدیه Razer Gold را می‌توان برای خرید طیف گسترده ای از بازی‌ها و محتوای درون بازی استفاده کرد، اما این بستگی به خرده فروشی دارد که کارت هدیه را از آنجا خریداری کرده اید. برخی از خرده فروشان ممکن است محدودیت‌هایی در مورد انواع بازی‌ها یا محتوای درون بازی که می‌توان با Razer Gold Giftcard خریداری کرد، داشته باشند، بنابراین مهم است که شرایط و ضوابط کارت هدیه را قبل از خرید آن بررسی کنید.

منبع: پاکسیت؛ دریای گیفت کارت بازی و برنامه

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها