|

اطلاعیه پلیس مازندران درباره تیراندازی به «آرزو بدری»

در پی انتشار اخبار و گزارش‌ها مبنی بر تیراندازی پلیس به «آرزو بدری» در شهرستان «نور» مازندران، پلیس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه پلیس مازندران درباره تیراندازی به «آرزو بدری»

به گزارش شبکه شرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی مازندران در خصوص انتشار برخی اخبار مربوط به تیراندازی پلیس به «آرزو بدری» در شهرستان «نور» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی مازندران درباره انتشار برخی اخبار مربوط به «آرزو بدری» که براثر بی‌توجهی به دستور ایست پلیس روانه بیمارستان شده بود، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوصِ انتشار برخی اخبار درباره‌ فردی به هویتِ معلوم که در اثر عدم توجه به دستور ایست پلیس در شهرستان نور متاسفانه مصدوم و برای درمان به بیمارستان منتقل شده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این گزارش آمده است: «پیرو انتشار خبر در تاریخ ۲ مردادماه؛ ماموران گشتِ پلیس آگاهی برای اجرای طرح پیشگیری از سرقت در ساعات پایانی شب، حین گشت‌زنی به خودروی سواری پراید با شیشه‌های تمام دودی مظنون شدند.

راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس و علایم هشداردهنده، از جمله چراغ گردان، آژیر و حتی لحظاتی مسدود کردن مسیر فرار توسط پلیس؛ اقدام به فرار از صحنه کرد که در نهایت عوامل انتظامی خودرو را متوقف کردند.

در بررسی‌ها مشخص شد یکی از دو سرنشین که خانم بودند، متاسفانه دچار مصدومیت شدند که سریعاً از طریق هلی‌بُرن به مرکز درمانی مجهز منتقل شدند؛ بر اساس آخرین گزارش پزشکی، مصدوم تحت درمان است.

همچنین سردار معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا به نمایندگی از طرف فرمانده کل انتظامی و به اتفاق سردار مفخمی، فرمانده انتظامی مازندران، به‌منظور بررسی موضوع و پیگیری مراحل درمان به دیدار و عیادت فرد مصدوم و خانواده ایشان رفتند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران با آرزوی بهبودی کامل برای این خانم؛ از شهروندان تقاضا کرد که به‌منظور تامین امنیت عمومی، نسبت به اجرای دستورات پلیس از جمله دستور توقف خودرو توجه بیشتری کنند.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها