|

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

اجرای ۸۰ کیلومتر آسفالت نوین در محورهای شریانی و روستایی استان همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۸۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) در محورهای شریانی و روستایی استان همدان خبر داد.

اجرای ۸۰ کیلومتر آسفالت نوین در محورهای شریانی و روستایی استان همدان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: سه اکیپ اجرای آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در راههای روستایی استان همدان مشغول فعالیت هستند و تا کنون در بیش از ۲۰ کیلومتر از محورهای روستایی استان این عملیات اجرا شده است.

آهکی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا پایان فصل کاری ۱۴۰۲ حداقل ۸۰ کیلومتر از راههای شریانی و روستایی استان با استفاده از آسفالت نوین بهسازی شود.

وی با اشاره به مزیت های استفاده از آسفالت های حفاظتی اسلاری سیل افزود: عمر اسلاری سیل، بین ۵ تا ۳ سال است و کاربرد آسان، سرعت زیاد اجرای کار، استفاده کم تر از مصالح، مقاومت زیاد در برابر اصطکاک، جلوگیری از اختلاف ارتفاع بین آسفالت اصلی و شانه راه و نیز، کاهش هزینه از مزایای اصلی اسلاری سیل محسوب می شود.

مدیرکل راهداری استان همدان اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی در محور روستایی قوچ تپه شهرستان اسدآباد بطول ۱۲ کیلومتر در حال اجراست و در محورهای روستایی شهرستان های: فامنین و رزن نیز ۲۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی اجرا شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر راههای روستایی،اجرای آسفالت نوین ( اسلاری سیل) در محورهای شریانی دچار رخ رفتگی و دارای خرابی کم نیز در دستور کار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان قرار دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها