|

قرارداد ای اف سی وشبکه آلمانی زبان اشپورت۱

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در سه کشور اروپایی

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که Sport1 شریک جدید رسانه ای آنها خواهد بود و لیگ قهرمانان آسیا را در فصول 2021 و 2022 در آلمان ، اتریش و سوئیس پخش می کند.

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در سه کشور اروپایی

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا شبکه "اشپورت1" لیگ قهرمانان آسیا را به صورت زنده و از طریق شبکه های کارتی " اشپورت 1+" پخش خواهد کرد. البته بعضی از بازی های مهم این رقابت ها به طور زنده و رایگان از شبکه اصلی (اشپورت1) پخش خواهد شد. علاوه بر پخش زنده ، صحنه های مهم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز برای مخاطبان این شبکه در سه کشور اروپایی آلمانی زبان نمایش داده می شوند.

داتو ویندزورجان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با تایید این موضوع گفت:"ما از همکاری جدید برای پخش مسابقات فوتبال در آلمان، اتریش و سوئیس خوشحال هستیم و از "اشپورت1" به خاطر اعتمادی که به فوتبال آسیا با انعقاد این توافقنامه نشان داده و مسابقات باشگاهی قاره آسیا را برای میلیون ها هوادار فوتبال در این کشورهای اروپایی به نمایش می گذارد تشکر می کنیم."

دانیل فون بوس، مدیر ارشد عملیاتی این شبکه درباره این همکاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: "لیگ قهرمانان آسیا بهترین رقابت باشگاهی در آسیا با تعداد زیادی باشگاه بزرگ و بازیکنان مشهور است که در اروپا نیز شناخته می‌شود. ما بسیار خوشحال‌ایم که رقابت‌های برتر آسیا را به صورت زنده و اختصاصی در شبکه اشپورت۱ پلاس برای طرفداران فوتبال در کشورهای آلمانی زبان از سال ۲۰۲۱ پخش می‌کنیم. "

پاتریک مورفی عضو هیات رئیسه ای اف سی نیز گفت:" ما از همکاری رسانه ای با "اشپورت1" خوشحالیم و این را یک گام مترقی برای افزایش توجه و دسترسی به فوتبال آسیا در سطح اروپا می دانیم. ما مشتاقانه می خواهیم که هیجان فوتبال باشگاه های آسیا را با بازارهای بیشتری در خارج از قاره به اشتراک بگذاریم.

"اشپورت1" در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده و حق پخش مسابقاتی چون جام حذفی آلمان، لیگ یک فرانسه، جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان و مسابقات NBA را برای شبکه پولی خود «اشپورت۱+» در اختیار دارد.

آنچه می تواند اهمیت پخش این مسابقات را چند برابر کند نمایش مستقیم عملکرد بازیکنان واستعدادهای آسیایی در مقابل چشم علاقمندان به فوتبال در اروپا است. با این شرایط نه تنها انگیزه بازیکنان مستعد آسیایی افزایش پیدا می کند بلکه می توان امیدوار بود که توجه بیشتر و بی واسطه ای از سوی بازار فوتبال اروپا به سمت بازیکنان قاره کهن جلب شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها