|

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / برانکو پاسخ مثبت داد

یحیی گل‌محمدی سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان رسماً با پرسپولیس فسخ کرد و از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین اصلی او نام می‌برند.

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / برانکو پاسخ مثبت داد

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت این تیم را تایید کرد. 

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی جدایی یحیی گل محمدی از این تیم را اعلام کرد تا دوران این مربی در جمع سرخ‌پوشان با کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو سوپر کاپ، یک جام حذفی و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسد. مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که سرمربی کروات گفته است برای بازگشت به پرسپولیس مشکل خانوادگی دارم اما مطمئن باشید اولویتم تیم پرسپولیس خواهد بود.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جانشین گل محمدی اظهار داشت: دلبری عضو هیأت مدیره باشگاه در امارات مذاکراتی را با برانکو داشته و مسئولان فدراسیون فوتبال عمان هم از این موضوع باخبر بوده‌اند.

او ادامه داد: تا روز چهارشنبه منتظر پاسخ برانکو می‌مانیم؛ او از ما درخواست کرده تا نظر خانواده خود را جویا شود. در صورت عدم بازگشت برانکو به پرسپولیس، با سایر گزینه‌ها وارد مذاکره خواهیم شد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داد و گفته اولویت من پرسپولیس است.

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها