|

خبر جدید و شوکه‌کننده منابع آگاه کرمان درباره پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران/ «خداداد افشاریان» آزاد شد!

رسیدگی به پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران، همچنان ادامه دارد؛ با این حال، «خداداد افشاریان» متهم اصلی پرونده فساد در فوتبال آزاد شده است.

خبر جدید و شوکه‌کننده منابع آگاه کرمان درباره پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران/ «خداداد افشاریان» آزاد شد!

به گزار شبکه شرق، منابع آگاه در استان کرمان، در خصوص آخرین وضعیت پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران، گفته‌اند که پای برخی مدیران فوتبالی دیگر نیز به پرونده فساد در فوتبال و باشگاه مس رفسنجان کرمان، باز شده است و احتمالاً، به زودی، شاهد احضار و بازداشت افراد جدید و مدیران فوتبالی خواهیم بود.

ابعاد جدیدی از فساد و تخلف مدیران ارشد فوتبالی ایران در این پرونده، افشا شده و پیگیری حقوقی و قضایی این افراد در دستورکار است؛ با این حال، امروز «پنج‌شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳»، «خداداد افشاریان» متهم اصلی پرونده فساد در فوتبال آزاد شد.

«خداداد افشاریان» متهم اصلی پرونده فساد در فوتبال آزاد شد اما گفته است که رسیدگی به این پرونده، همچنان ادامه دارد. به گفته چند منبع آگاه، پای چند مدیر ارشد فوتبالی دیگر نیز، به پرونده فساد در فوتبال، باز شده است.

آزادی «خداداد افشاریان» و «سهیل مهدی» متهمان اصلی پرونده فساد در فوتبال ایران

«خداداد افشاریان» و «سهیل مهدی»، متهمان اصلی پرونده فساد در فوتبال ایران، از زندان آزاد شدند. 

رسیدگی نهایی و قضایی به پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران، همچنان در دستورکار قرار دارد و به زودی، اخبار و ابعاد جدیدی از ماجرای فساد در فوتبال اعلام خواهد شد.

«خداداد افشاریان» و «سهیل مهدی» متهمان اصلی پرونده فساد در فوتبال ایران، امروز «پنج‌شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳»، با قید وثیقه، آزاد شدند؛ با این حال، گفته شده است که رسیدگی به این پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران، همچنان ادامه دارد.

​«خداداد افشاریان» رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال و «سهیل مهدی» رئیس پیشین سازمان لیگ با قید وثیقه آزاد شدند؛ «فریبرز محمودزاده» مسئول وقت مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال ایران نیز، همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد.

چند منبع آگاه، جزئیات تازه‌ای در خصوص ابعاد جدید پرونده فساد در فوتبال ایران اعلام کرده‌اند؛ گفته شده است که رسیدگی به پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران و پیگیری قضایی و حقوقی متهمان این پرونده، همچنان ادامه دارد؛ ابعاد جدیدی از فساد و تخلف مدیران ارشد فوتبالی ایران در این پرونده، افشا شده است و پیگیری حقوقی و قضایی این افراد و مدیران ارشد فوتبال ایران، در دستورکار مقامات و مسئولان قرار دارد؛ با این حال، امروز، «خداداد افشاریان» متهم اصلی پرونده فساد در فوتبال آزاد شد.

منابع آگاه در استان کرمان گفته‌اند، پای برخی مدیران فوتبالی دیگر نیز، به پرونده فساد در فوتبال، باز شده است و احتمالاً، به زودی شاهد بازداشت و احضار آنها خواهیم بود.

نهادهای نظارتی قصد دارند مسئله فساد در فوتبال را در هر سطحی تا پایان ادامه دهند.

همکاری مقامات باشگاه مس رفسنجان کرمان در پرونده فساد در فوتبال

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت که در پرونده مربوط به این باشگاه و فساد در فوتبال ایران، همکاری لازم با مقامات قضایی در حال انجام است.

«محمدرضا کافی»مدیرعامل باشگاه مس کرمان، درباره وضعیت پرونده‌ای که گفته شد برای باشگاه مس کرمان و اهدای سکه مدیران این باشگاه باز شده است، اظهار داشت: «من از اسفند سال 1402، مسئولیت باشگاه مس را بر عهده گرفته‌ام، در مورد مسائل حقوقی که پیش از دوران مسئولیت من رخ داده است، از لحاظ شرعی و قانونی، حق اظهارنظر ندارم.»

مدیرعامل مس کرمان در مورد همکاری این باشگاه با مقامات قضایی در راستای پیگیری این پرونده تاکید کرد: «قطعاً تیم حقوقی باشگاه مس، با مسئولان قضایی همکاری خواهد کرد. در باشگاه صنعت مس کرمان، ما از قانون اطاعت می‌کنیم و موظف هستیم که در چارچوب مقررات، اقدام و اظهارنظر کنیم.»

تکلیف پیکان بعد از پرونده فساد در فوتبال ایران مشخص می‌شود!

باشگاه پیکان پس از صدور رای پرونده فساد در فوتبال، نسبت به اتخاذ تصمیم جدید درباره فصل آینده اقدام خواهد کرد.

تیم فوتبال پیکان در فصل 1403-1402 لیگ برتر فوتبال، با کسب 27 امتیاز، در جایگاه پانزدهم جدول جای گرفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

پس از پایان مسابقات لیگ برتر، مسئولان باشگاه پیکان تاکنون هیچ تصمیمی درباره انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده و حضور در لیگ یک نگرفتند و واکنشی نسبت به این مسئله نشان ندادند.

مدیران پیکان در هفته‌های اخیر، به شدت پیگیر پرونده فساد مالی در فوتبال هستند تا در صورت اثبات تخلف و سقوط برخی تیم‌ها، خودروسازان، فصل آینده نیز در سطح اول فوتبال به میدان بروند. اقدامات اخیر دستگاه قضا و دستگیری یک مدیر لیگ برتری دیگر، به همراه اخبار جدیدی که از این پرونده به گوش می‌رسد، پیکانی‌ها را به بقا امیدوارتر کرده است.

یکی از مسئولان باشگاه پیکان درباره این اتفاق گفته است: «با توجه به اخبار جدید و تحرکات اخیر در پرونده مورد اشاره، از جمله کشف فساد در چند باشگاه دیگر و دستگیری مدیران برخی باشگاه‌ها، بیشتر از گذشته امیدوار هستیم که در لیگ برتر بمانیم. به همین علت، تا زمانی که این پرونده به نتیجه نرسد، هیچ جلسه‌ای درباره موضوع دیگری در باشگاه برگزار نمی‌شود و تصمیمی درباره وضعیت آینده پیکان، گرفته نخواهد شد. فعلاً منتظر تعیین تکلیف این پرونده و جاری شدن رای درباره آن هستیم.»

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها