|

وزیر ورزش: لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با سیستم VAR برگزار می‌شود.

وزیر ورزش: لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود

به گزارش شبکه شرق، وزیر ورزش و جوانان گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با سیستم VAR برگزار می‌شود.

کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم افتتاحیه زورخانه شهید رییسی در شهر دانسفهان قزوین درباره آخرین وضعیت سیستم VAR در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: ۱۱۰ میلیارد برای VAR تامین اعتبار و سه ماه گذشته دو دستگاه وارد شد و بازی های استقلال و پرسپولیس و تعدادی از بازی‌های تیم ملی با آن برگزار شد، قطعا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با VAR برگزار خواهد شد.

او هم‌چنین با اشاره به پاداش ۴ برابر مدال‌آوران المپیک پاریس نسبت به دوره قبل، اظهار کرد: در این دوره ۴۰ سهمیه در ۱۴ رشته ورزشی در حال اعزام به المپیک پاریس هستند، تمام شرایطی که لازم بود وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران فراهم کرده تا بدون دغدغه در این دوره از بازی‌ها حضور پیدا کنند. هم‌چنین پاداش ۴ برابری برای مدال آوران المپیک نسبت به دوره قبل اعلام کردیم تا با انگیزه بیش‌تری در این دوره از بازی‌های المپیک حضور پیدا کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمام شرایط خوب برای رشته‌های مختلف جهت مدال‌آوری فراهم شده و این بستگی به تلاش و توان خود ورزشکار دارد. هر چند میدان و آوردگاه المپیک یک آوردگاه سخت و تعداد رشته‌های مدال‌آور محدود است. امیدوارم در همین رشته‌های محدود نیز ورزشکاران خوب کشورمان بتوانند مدال‌های خوش رنگی را کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در بحث تسهیلات ورزشکاران یک بخش به پاداش مدال‌آوران برمی‌گردد که هر سال در رقابت‌های مختلف به‌وجود می‌آید. هم‌چنین دو مصوبه در دستور کار مجلس داریم که یکی سرباز قهرمان و دیگری اشتغال ورزشکاران است که البته برای نظام وظیفه قهرمانان شرایط بهتری فراهم شده و در حال پیگیری این موضوعات هستیم.

وی در پایان هم‌چنین به بحث طرح احداث شهرک برای قهرمانان و مدال آوران اشاره کرد و گفت: ۱۰۰۰ واحد مسکونی در این شهرک در دولت مطرح شده که در صورت تصویب این شهرک احداث خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها