|

خبر مهم درباره بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس و قرارداد با بازیکنان جدید این تیم، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبر مهم درباره بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

به گزارش شبکه شرق، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «قرارداد با دروازه‌بان جدید به زودی امضا می‌شود.»

باشگاه پرسپولیس با صدور یک اطلاعیه اعلام کرد: «توافق‌های لازم بین باشگاه پرسپولیس و گزینه دروازه‌بانی سرخپوشان، صورت گرفته و طی ساعات آینده، قرارداد رسمی اعلام خواهد شد.

با توجه به اخبار ضدونقیضی که در مورد جذب دروازه‌بان منتشر شده است و در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به هواداران پرتعداد باشگاه بزرگ پرسپولیس، توافق‌های لازم بین طرفین صورت گرفته و طی ساعات آینده این دروازه‌بان با امضای قرارداد رسمی به پرسپولیس خواهد پیوست.

اخبار تکمیلی متعاقبا از سوی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.»

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی برگزار می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی بحرین در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس که برای برگزاری اردوی تدارکاتی در ترکیه به‌سر می‌برد، در بازی دوستانه روبروی تیم فوتبال الاهلی بحرین قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی آماده‌سازی به‌سر می‌برد، روز جمعه «»، در چهارمین بازی تدارکاتی از شروع تمرینات و نخستین دیدار در اردوی ترکیه، با الاهلی بحرین مسابقه خواهند داشت.

این تیم قرار است یک بازی تدارکاتی با تیم بلوزداد الجزایر نیز برگزار کند.

قرارداد بازیکن تیم ملی ایران با پرسپولیس منتفی شد

باشگاه پرسپولیس با وجود علاقه مدافع تیم ملی ایران، موفق به عقد قرارداد با او نشد.

باشگاه پرسپولیس برای جذب «میلاد محمدی» بازیکن تیم ملی ایران، سومین درخواست رسمی خود را به باشگاه «آدنا دمیر اسپور» ترکیه نیز ارسال کرد اما بار دیگر، با پاسخی متفاوت از سوی آنها روبرو شد.

«آدنا دمیر اسپور» ترکیه که ابتدا اعلام کرده بود حاضر است محمدی را در ازای دریافت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار بفروشد، پس از درخواست تخفیف پرسپولیس نه تنها آن را کاهش نداد، بلکه به یک میلیون دلار هم رساند که باز هم باشگاه پرسپولیس با آن موافقت کرد اما ترک‌ها در آخرین پاسخ رسمی خود تغییر موضع داده و اعلام کردند میلاد محمدی به هیچ‌وجه فروشی نیست.

این در حالی است که محمدی علاقه خاصی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد و آن را به «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرده بود اما این اتفاق رخ نداد تا محمدی یک فصل دیگر برای آدنا اسپور ترکیه بازی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها