|

ناهید کیانی به مرحله یک‌چهارم راه یافت/ ویدئو و تصاویر

«کیمیا علیزاده» نماینده بلغارستان در مسابقات تکواندوی المپیک بود

«ناهید کیانی» در چند ثانیه مانده به پایان مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی وزن کیلوگرم تکواندوی المپیک پاریس، موفق به شکست «کیمیا علیزاده» شد.

ناهید کیانی به مرحله یک‌چهارم راه یافت/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، «ناهید کیانی» دومین نماینده ایران در رقابت‌های تکواندو المپیک پاریس ۲۰۲۴، در نخستین مبارزه خود، موفق به شکست «کیمیا علیزاده» شد و به مرحله یک‌چهارم راه یافت.

«ناهید کیانی» در مرحله یک‌هشتم نهایی وزن  ۵۷- کیلوگرم مسابقات تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مقابل «کیمیا علیزاده» از بلغارستان، در دو راند به پیروزی رسید.

امروز پنجشنبه «۱۸ مردادماه ۱۴۰۳» در روز دوم از رقابت‌های تکواندو در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک پاریس، مبارزات اوزان ۵۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود. تیم ملی ایران، «ناهید کیانی» را در وزن ۵۷- کیلوگرم دارد که او در مبارزه نخست، به مصاف «کیمیا علیزاده» از بلغارستان رفت.

مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک پاریس

در راند اول، کیانی با نتیجه ۱۰ بر ۷، مقابل علیزاده شکست خورد. راند دوم با نتیجه ۶ بر ۵ و با برتری ناهید کیانی به پایان رسید. بدین ترتیب، کار به راند سوم و طلایی کشیده شد. این راند با نتیجه تساوی ۷ بر ۷ به پایان رسید و بدین ترتیب در مجموع، این مبارزه با برتری ۲ بر یک ناهید کیانی به پایان رسید.

مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک پاریس

تیم ملی تکواندوی ایران در این دوره از بازی‌های المپیک پاریس، توسط «مبینا نعمت‌زاده» موفق به کسب مدال برنز شده است.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها، با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز گذشته در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شده و تا روز شنبه «۲۰ مردادماه ۱۴۰۳» پیگیری خواهد شد.

شادی «ناهید کیانی» پس از پیروزی مقابل «کیمیا علیزاده» در المپیک پاریس ۲۰۲۴

شادی «ناهید کیانی» پس از پیروزی برابر «کیمیا علیزاده» نماینده بلغارستان در مسابقات تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها