|

برنامه امروز مسابقات ایران در پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴

برنامه مسابقات روز پنج‌شنبه ورزشکاران ایران در پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

برنامه امروز مسابقات ایران در پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴

به گزارش شبکه شرق، ورزشکاران ایران در اولین روز از پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴، به مصاف حریفان خود می‌روند.

در نخستین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس که امروز «پنج‌شنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۳»، برگزار خواهد شد، ورزشکاران ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

ورزشکاران پاراتکواندو و پاراتیراندازی با کمان، نخستین ورزشکاران کاروان ورزشی ایران هستند که در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان خود می‌روند.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی از «۷ شهریورماه» تا «۱۸ شهریورماه»، با حضور ۴۴۰۰ ورزشکار از ۱۸۴ کشور، در ۲۲ رشته برگزار می‌شود.

مسابقات کاروان ایران در پاراالمپیک پاریس، از امروز «پنج‌شنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۳»، با رقابت ورزشکاران رشته پاراتکواندو و پاراتیراندازی آغاز می‌شود.

کاروان ورزشی ایران با نام «فرزندان ایران»، با ۶۵ ورزشکار، در ۱۰ رشته ورزشی پاراتیروکمان، پاراتکواندو، پاراجودو و پاراکانو، والیبال نشسته، گلبال، پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراشنا و پاراوزنه برداری با شعار ایمان، ایثار و افتخار در بازی های پارالمپیک پاریس حضور پیدا کرده است.

برنامه مسابقات امروز ایران در پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴

برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز نخست بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به شرح زیر است:

برنامه مسابقات امروز ایران در پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴

در اولین روز از هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک که در پاریس در حال برگزاری است، نمایندگان ایران امروز «پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳»، در ۲ رشته ورزشی «تکواندو» و «پاراتیروکمان» به رقابت خواهند پرداخت.

*پاراتکواندو

کیورگی وزن ۴۷- و ۵۲- کیلوگرم زنان کلاس K۴۴‌، راند یک‌شانزدهم و یک‌هشتم، «مریم عبدالله‌پور»، «زهرا رحیمی»، از ساعت ۱۲:۳۰

کیورگی وزن ۴۷- و ۵۲- کیلوگرم زنان کلاس K۴۴ ، شانس مجدد، نیمه نهایی، مدال برنز و فینال، «مریم عبدالله‌پور»، «زهرا رحیمی»، از ساعت ۱۸:۳۰

*پاراتیروکمان

کامپوند و ریکروی انفرادی زنان و مردان، دور مقدماتی، «فاطمه همتی»، «غلامرضا رحیمی»، «محمدرضا عرب عامری»، «هادی نوری»، «سینا منشازاده» و «سمیه رحیمی»، از ساعت ۱۴:۳۰

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها