|

ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان

«جواد نکونام» پیش از بازی، اعلام کرده بود که با وجود تمامی کارشکنی‌ها، او برای موفقیت استقلال تلاش می‌کند و حالا نیز در یک بازی سخت خارج از خانه، باید به مصاف استقلال خوزستان برود؛ مسابقه‌ای که انتظار می‌رود در این بازی، شاهد چند تغییر در ترکیب تیم استقلال باشیم.

ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان

به گزارش شبکه شرق، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال که روز‌های پرخبر و متلاطمی را سپری کرده است، در استادیوم فولاد آرنا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود؛ مسابقه‌ای که تحت‌الشعاع حواشی زیادی از جمله فسخ قرارداد مهرداد محمدی، قرار نگرفتن نام بلانکو در لیست تیم، تنش‌ها سر استادیوم محل برگزاری مسابقه، بدون VAR برگزار شدن بازی و... قرار گرفت.

استقلال که مدت‌هاست مقابل هم‌نام خوزستانی خود فاتح بوده است، در آخرین دیدار روز اول هفته سوم لیگ برتر به خانه استقلال خوزستان خواهد رفت‌؛ جدالی که محل برگزاری‌اش باعث مناقشه و درگیری بین مسئولان استقلال خوزستان و فولاد شد و اصلی‌ترین دلیل آن آماده نبودن غدیر اهواز بود.

آغاز بلیت‌فروشی بازی استقلال و استقلال خوزستان

فروش بلیت بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران آغاز شد.

برخلاف این‌که گفته می‌شود احتمال دارد بازی دو تیم استقلال خوزستان و استقلال بدون حضور تماشاگران برگزار شود، بلیت‌فروشی این بازی آغاز شده است.

برخلاف مخالفت‌های شدید باشگاه فولاد مبنی بر برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال در ورزشگاه شهدای فولاد، طبق اعلام سازمان لیگ این بازی امشب در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد اعلام کرده بود که باتوجه به این که لوله آب ورزشگاه شهدای فولاد ترکیده است، امکان حضور تماشاگران در بازی امشب وجود ندارد اما با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به ایسنا، بلیت فروشی این بازی آغاز شده است و بازی با حضور تماشاگران دو تیم برگزار خواهد شد.

ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

درچارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز «پنج‌شنبه، هشتم شهریور ۱۴۰۳» مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

آبی‌پوشان پایتخت برای این تقابل تعدادی از مهره‌های خود همچون مهرداد محمدی و بلانکو را در اختیار ندارند، اما از آن‌جایی که سه امتیاز این جدال برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است‌؛ انتظار می‌رود جواد نکونام ترکیبی هجومی را راهی میدان کند.

خط دروازه استقلال؛ کاپیتان حسینی در چارچوب

بدون تردید حسین حسینی تنها بازیکنی است که حضور وی در ترکیب اصلی استقلال قطعی خواهد بود. این بازیکن با عملکرد مطلوب خود در چارچوب دروازه این تیم علاوه بر اینکه اعتماد کادرفنی آبی‌ها را به خود جلب کرده است عنوان کاپیتان تیم را یدک می‌کشد. از همین‌رو در تقابل امشب دو تیم شاهد حضور سید حسین حسینی در ترکیب ابتدایی استقلال خواهیم بود.

شاگردان نکونام در دو هفته گذشته بازی‌های هجومی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و این موضوع ارتباط مستقیمی با حضور رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی استقلال داشته است.

با توجه به اینکه آبی‌های پایتخت با هدف کسب سه امتیاز پا به این مسابقه خواهند گذاشت انتظار می‌رود جواد نکونام آرمین سهرابیان و سامان فلاح را در خط دفاع میانی قرار دهد و از رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور به عنوان مدافعان کناری استفاده کند.

استقلال در فصل نقل‌وانتقالات برای تقویت خط هافبک خود بازیکنانی همچون اندونگ و کاکوتا را به خدمت گرفت و این در حالی است که جواد نکونام برای این پست بازیکنان خوش تکنیک دیگری همچون روزبه چشمی و آرش رضاوند را در اختیار دارد.

در هر صورت این احتمال وجود دارد که آرش رضاوند، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس و کاکوتا هافبک‌های استقلال تهران در جدال امشب باشند.

همانگونه که گفته شد استقلال با هدف کسب سه امتیاز پا به این میدان خواهد گذاشت و با توجه به اینکه مدافعان کناری این تیم در فاز حمله مؤثر هستند، احتمال می‌رود آرمان رمضانی و محمدحسین اسلامی در خط حمله برای استقلال بازی کنند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان

سید حسین حسینی، سامان فلاح، آرمین سهرابیان، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی، آرش رضاوند، کاکوتا، آرمان رمضانی و محمدحسین اسلامی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها