|

تغییرات مهم در پرسپولیس/ زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم تغییر کرد

جزئیات تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و تغییر زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم اعلام شد.

تغییرات مهم در پرسپولیس/ زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم تغییر کرد

به گزارش شبکه شرق، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بزودی با تغییراتی مواجه خواهد شد اما مدیرعامل باشگاه با زیر ذره بین رفتن در یک بخش به فعالیتش ادامه خواهد داد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری نخستین مجمع عمومی خود با مالکان اصلی نسبت به بررسی شرایط اعضا تصمیم‌گیری‌هایی کرد که قرار است نتیجه آن نهایتاً تا پنجم مهرماه قطعی شود و بار دیگر مورد بررسی و تایید مجمع قرار بگیرد.

کنسرسیوم بانکی کشور که مالک ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس است چینش فعلی را چندان باب میل خود نمی‌داند تا جدایی دو عضو فعلی قطعی و حضور سه نفر جدید با سابقه‌های کاملاً اقتصادی صورت بگیرد.

همچنین برخلاف شایعه ورود دولت چهاردهم به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس، هیج توصیه‌ای نسبت این امر اتفاق نیفتاده است و بانک‌های دارای کرسی در هیات مدیره قصد دارند افراد اقتصادی را معرفی کنند.

«رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خواهد داشت اما نظارت روی عملکرد او بخصوص در حوزه مالی بیش از پیش خواهد شد.

پرسپولیس

زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم تغییر کرد

با اعلام سازمان لیگ، زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته پنجم لیگ برتر تغییر کرد.

به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته پنجم لیگ برتر روز جمعه «۳۰ مهر ماه»، به جای ساعت «۱۹:۳۰»، در ساعت «۲۰» در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد.

پرسپولیس با انجام ۳ بازی و ۵ امتیاز در مکان ششم و آلومینیوم با انجام ۴ دیدار و ۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول جای دارند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها