|

معرفی بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین

وجود بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین ابزاری هستند که نیاز به لود کردن گیم ها ندارند. شما کاربران تنها با داشتن اینترنت و یک سیستم می توانید وقت خود را با آن‌ها پر کنید و از این گیم ها لذت ببرید.

معرفی بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین

وجود بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین ابزاری هستند که نیاز به لود کردن گیم ها ندارند. شما کاربران تنها با داشتن اینترنت و یک سیستم می توانید وقت خود را با آن‌ها پر کنید و از این گیم ها لذت ببرید.

در این مقاله سعی شده بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین را به شما کاربران فعال معرفی کنیم.

معرفی بهترین سایت های ایرانی برای بازی های آنلاین

 از بین بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین به جرات می توان گفت وب های ایرانی از نظر هیجان و کیفیت گیم کمتر از وب های خارجی نیستند. گیم های ایرانی به غیر از سرگرم کردن مزیتی که دارند این است که میزان مصرف اینترنت آن‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند.

Www.pr3ogame.ir

وب سایت پارس گیم از وب سایت های محبوب گیمر ها است. این وب مجموعه ای از بازی هایی است که برای هم موبایل و هم برای سیستم مناسب هستند. گیم های قابل لود این وب سایت به گروه های مبارزه، کلاسیک، اکشن، ورزشی و غیره تقسیم می شوند.

Www.minibazi.net

مینی بازی یکی از بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین است. این سایت بیشتر گیم های آنلاین ایرانی را در بر می گیرد. قابل توجه است بیشتر بازی های آنلاین این سایت در سیستم های عادی نیز اجرا می شوند. سایت مینی بازی، گیم های خود را به ترتیب از گیم های جنگی، فکری، فوتبال، استراتژیک و بازی آنلاین کم حجم مناسب برای رایانه دسته بندی کرده است. جالب است بدانید گیم های آنلاین این وب بر اساس رده سنی نیز دسته بندی شده اند. دلیل اصلی طبقه بندی گیم ها بر اساس رده سنی در وب سایت مینی بازی این است که کودکان کمتر دچار آسیب های روحی روانی شوند.

Www.8game.ir

یکی از سایت های پرطرفدار از بین بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین سایت هشت بازی است. تنوع بازی آنلاین در این سایت قابل تحسین است. به جرات می توان گفت کاربری نبوده است که با وارد شدن در این سایت بی نتیجه از آن خارج شده باشد. دسته بندی گیم های این وب سایت از بازی آنلاین چند نفره شروع می شود و تا گیم های رانندگی ادامه دارند. تقریباً کل دسته بندی گیم ها به ۷ گروه تقسیم می شوند‌. اما تنها ایرادی که این سایت دارد استفاده از VPN برای بازی های آنلاین است.

https://bazie.com/

وب سایت گیم فا یکی از معتبر ترین وب سایت های بررسی و اخبار روز و رسانه های های بازی در ایران می باشد که شروع فعالیت خود را از سال 1399 شروع کرده و اطلاعات بسیار مفیدی را در وب سایت خود منتشر کرده است .

Www.flashkhor.com

برای انتخاب یک گیم کاملاً رایگان از بین بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین، سایت فلش خور بی ایراد است. این وب سایت با داشتن ۳۰ صفحه وب چیزی حدود ۴۵۱ گیم را در خود دربر دارد. کاربران می توانند بدون لود کردن بازی آنلاین تنها با کلیک بر روی گیم از اجرای بازی لذت ببرند.

Www.goodgame.ir

یکی از بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین، سایت گود گیم است. تنها سایتی است که تعداد گیم های آن روز به روز افزایش می یابد. هر بازی آنلاین این سایت گیمر ویژه خود را می طلبد. مثلاً گیم های اکشن نیاز به گیمر های شجاع و جسور دارند تا مراحل را جسورانه بازی کنند. وجود گیم های کارتونی نشان می دهد که این وب سایت تنها برای بزرگسالان نیست. بلکه کودکان نیز از آن بی بهره نیستند.

معرفی بهترین سایت های خارجی برای بازی های آنلاین

photo_2022-12-20_20-42-04

این مقاله گیم های خارجی را از بین بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین انتخاب کرده است. این سایت ها عبارتند از:

Www.addictinggames.com

گیم های این وب سایت به صورت رایگان و تعداد محدودی می‌باشند. نحوه دسته بندی گیم های این وب به ترتیب از پازل، زامبی، ... و به خنده دار منتهی می شوند. بارگیری و لود کردن بازی در این سایت بسیار ناچیز است. حتی برخی از گیم ها نیاز به بارگیری ندارند. تنها با یک کلیک می توان بازی های رایگان این وب سایت را اجرا کرد. اما تبلیغات ۱۵ ثانیه این گیم ها شاید حوصله شما را به سر ببرد. جالب است بدانید از بین وب سایت ها این وب از مجموعه بازی های خوب را در برگرفته است. اما نبود راهنما یا دستور العمل در برخی از گیم ها کار را سخت می کند.

Www.agame.com

این وب سایت یکی از بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین در جهت انتخاب گیم های مسابقه، اکشن و بچه ها است. از ایراد این وب سایت وجود تبلیغات زیاد است. اما امتیاز این سایت رد کردن تبلیغات است که کمتر سایتی از این قابلیت بهره‌مند است. گیم های آنلاین و بدون نیاز به بارگیری مزیت مهم دیگر این وب است. اما وجود رابط کاربری شلوغ کمی امتیاز این سایت را پایین آورده است. مزیت عمده این سایت این است که فرد نیاز به ثبت نام کاربری ندارد و بدون ورود می تواند شروع به بازی کند.

Www.Miniclip.com

از قابلیت این سایت وجود گیم های هیجان انگیز و اکشن است. وجود نبرد رویال این وب را جزء بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین کرده است. اما گیم های این وب نیاز به بارگیری دارند و از سایزی بزرگ‌تر از گیم های فلش برخوردار هستند. به دلیل بارگیری طولانی گیم ها کمی لذت بازی این سایت را می کاهد. اما کیفیت و وجود گیم های متنوع جبران تمام اتلاف وقتها را کرده ست و کاربران با اشتیاق به استقبال آن‌ها می روند.

Www.boredgames.com

این سایت از بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین در حوزه گیم های رایگان است. این وب بیشتر در حوزه گیم های استراتژی، جنگجویی و مبارزه است. به دلیل رایگان بودن گیم ها احتمال نصب اجباری برنامه های غیر ضروری در آن بسیار زیاد است.

Www.pogo.com

این وب سایت از بازی هایی بهره‌مند است که هرگز از ثبت نام در آن پشیمان نخواهید شد. بیشتر بازی های وب سایت pogo.com رایگان است. اما برخی از گیم ها نیاز به لود شدن دارند. از ایرادات این وب لود شدن برخی گیم ها است. چرا که آنقدر لود آن‌ها طولانی هستند که کاربران از اجرای آن‌ها منصرف خواهند شد. همچنین از معایب دیگر pogo.com، لازم است برای اجرای تک تک بازی ها ثبت نام کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها