|

ترامپ: احتمالا در نهایت با هریس مناظره خواهم کرد

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با تغییر موضع‌گیری‌اش در مورد مناظره با هریس، از احتمال تحقق مناظره خبر داده است، با این حال ادعا کرده که می‌تواند برای عدم موافقت با برگزاری‌اش هم دلیل داشته باشد.

ترامپ: احتمالا در نهایت با هریس مناظره خواهم کرد

به گزارش شبکه شرق، ترامپ در جدیدترین موضع‌گیری‌اش از احتمال موافقت برای مناظره با هریس خبر داده است با این حال او مدعی شده شاید هم به دلیل خاصی این مناظره را لغو کند.

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با تغییر موضع‌گیری‌اش در مورد مناظره با هریس، از احتمال تحقق مناظره خبر داده است، با این حال ادعا کرده که می‌تواند برای عدم موافقت با برگزاری‌اش هم دلیل داشته باشد.

به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در جریان مصاحبه با شبکه تلوزیونی فاکس نیوز، یک قدم از موضع پیشین خود در مورد مناظره با هریس عقب‌نشینی کرده و عنوان کرد احتمالا با برگزاری مناظره موافقت کند.

ترامپ که پیش از کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی خود را برای مناظره با وی بسیار مشتاق نشان داده بود، پس از روی کار آمدن هریس به جای بایدن موضع خود را در مورد این موضوع به کلی تغییر داد.

وی با زیر سوال بردن اعتبار شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز که قرار است میزبان برگزاری دومین مناظره در تاریخ ۱۰ سپتامبر باشد، این شبکه را به انتشار اخبار جعلی متهم و به مخالفت با میزبانی‌اش برای مناظره دوم پرداخت.

هفته گذشته نیز ترامپ در جریان یک گفتگوی تلفنی با خبرنگاران در پاسخ به سوال آن‌ها در مورد احتمال مناظره با هریس، عنوان کرد که خود را ملزم به برگزاری و حضور در چنین مناظره‌ای می‌داند.

در جریان مصاحبه دوشنبه شب ترامپ بار دیگر در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد مناظره با هریس عنوان کرد:‌ پاسخ من مثبت است، احتمالا در نهایت مناظره خواهم کرد.

ترامپ پیشتر هم در هیچ یک از مناظرات انتخاباتی جمهوری‌خواهان شرکت نکرد. وی برای عدم حضورش در هر یک از این مناظرات، زمان و مکان‌های برگزاری مناظره را بهانه می‌کرد.

پیش از این نیز وی ضمن کناره‌گیری کردن از مناظره کامالا هریس، اینطور استدلال کرده بود که او مناظره با بایدن را پذیرفته است نه هریس؛ ضمن آنکه به اعتقاد وی آن دو تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها