|

معاون دونالد ترامپ کیست؟/ عکس

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سناتور جمهوری‌خواه «جی.دی ونس» از اوهایو را به عنوان معاون خود در انتخابات سال ۲۰۲۴ معرفی کرد.

معاون دونالد ترامپ کیست؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «دونالد ترامپ» سناتور «جی.دی ونس» را به عنوان معاون خود انتخاب کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،  سناتور جمهوری‌خواه «جی.دی ونس» از اوهایو را به عنوان معاون خود در انتخابات سال ۲۰۲۴ معرفی کرد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود نوشت: «پس از مشورت و تفکر طولانی و با توجه به استعداد‌های فوق‌العاده بسیاری دیگر، به این نتیجه رسیدم که بهترین فرد برای تصدی پست معاونت رئیس‌جمهور ایالات متحده، سناتور «جی.دی ونس» از ایالت بزرگ اوهایو است. «جی.دی» یک حرفه تجاری بسیار موفق در زمینه فناوری و امور مالی داشته است، و اکنون، در طول کمپین، به شدت بر افرادی متمرکز خواهد شد که به عقیده او درخشان هستند، کارگران و کشاورزان آمریکایی در پنسیلوانیا، میشیگان، ویسکانسین، اوهایو، مینه سوتا، و خیلی فراتر از...»

جی دی ونس معاون دونالد ترامپ

جی دی ونس معاون دونالد ترامپ

این انتخاب پس از آن اعلام شد که سایر کاندیداهای این سمت، سناتور فلوریدا، مارکو روبیو و فرماندار داکوتای شمالی، داگ بوگروم، از رقابت خارج شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها