|

اجاره اقامتگاه های مبله در تهران با اسنپ روم

هنگامی که عازم شهر تهران باشید و آن را مقصدی برای سفر یا دیگر کارهای خود انتخاب کرده باشید، ممکن است برای اقامتگاه خود با گزینه‌های متعددی در این شهر روبرو باشید.

اجاره اقامتگاه های مبله در تهران با اسنپ روم

 

همیشه پیداکردن محلی امن و مطمئن و همچنین باکیفیت و مقرون به صرفه چالشی بزرگ برای تمام مسافران و گردشگران تهران محسوب می‌شود و انتخاب و اجاره خانه روزانه در تهران از میان هزاران اقامتگاه کار سختی است؛ اما ما برای اجاره اتاق در تهران یا اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران، سایت اسنپ روم را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با کمترین بودجه اقامتگاهی عالی را رزرو کنید.

 

انواع اقامتگاه هتلی و غیر هتلی

شما می‌توانید انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی مانند سوئیت، مهمانپذیر، مهمانسرا، اتاق، آرپارتمان، هتل و..... را از طریق سایت اسنپ روم با بهترین امکانات و قیمت رزرو کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از اقامتگاه‌های اسنپ روم را به شما معرفی کرده و درباره مزایای آن بیشتر برای شما صحبت کنیم.

 

سوئیت کاشانک – نیاوران

این سوئیت در تهران و در محدوده کاشانک قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران یا اجاره اتاق در تهران داشتید، می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به رزرو کنید. این سوئیت در طبقه دوم ساختمان واقع شده و متراژی در حدود 30 متر دارد.

از جمله امکانات آن هم می‌توان به پنجره بیرونی، سرویس بهداشتی، امکان پخت وپز، مبلمان، اجاق گاز، یخچال، حمام، آشپزخانه، کابینت، ظروف آشپزی، قوری، کتری و.... اشاره کرد. برخی از قوانین این سوئیت شامل موارد زیر می‌شود:

1-هنگام اجاره خانه روزانه در تهران یا این سوئیت از طریق اسنپ روم، باید کارت شناسایی همراه داشته باشید.

2-زمان ورود و تحویل گرفتن خانه ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 است.

3-اگر دیرتر از زمان مشخص شده اقدام به تخلیه خانه کنید، باید هزینه‌ای جداگانه به عنوان جریمه پرداخت کنید.

4-پذیرش مهمانان و مسافران در این سوئیت به صورت 24 ساعته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو این سوئیت می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

 

2

واحد یکخوابه دامپزشکی – استاد معین

این واحد همانطور که از نامش پیدا است در محدوده استاد معین تهران واقع شده و شما می‌توانید برای اجاره اتاق در تهران یا اجاره خانه روزانه در تهران روی آن حساب کنید.  این واحد در طبقه اول ساختمان واقع شده و متراژی در حدود 60 متر دارد؛ برای رزرو خانه از اسنپ روم باید به طبقه و متراژ آن دقت نمایید.

از جمله امکانات این واحد می‌توان به موارد مختلفی مانند پنجره بیرونی، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، مبلمان، امکان پخت وپز، آشپزخانه، تخت دو نفره، ظروف آشپزی، چای ساز و..... اشاره کرد.

برای رزرو این واحد باید قوانین زیر را در نظر بگیرید:

1-امکان نگهداری حیوانات خانگی و برگزاری مراسم مختلف در این خانه وجود ندارد.

2-برای تحویل­گرفتن آن باید ساعت 14 و برای تخیله­کردن خانه باید ساعت 12 اقدام کنید.

3-تخلیه­کردن خانه دیرتر از زمان مشخص شده، هزینه‌ای اضافی به عنوان جریمه را برای شما به همراه خواهد داشت.

4-امکان لغو یا تغییر رزرو در روزای تعطیل رسمی و ایام نوروز وجود ندارد.

5-اگر قصد لغو رزرو اجاره خانه روزانه در تهران را دارید باید 48 ساعت قبل از شروع اقامت اطلاع دهید، در غیر این صورت امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

جمع بندی

برای اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران می‌توانید از طریق اسنپ روم اقدام کنید؛ این سایت دارای سابقه‌ای چندین ساله در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی بوده و جزو گروه بزرگ اسنپ محسوب می‌شود.

ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به امکان رزرو با کمترین بودجه، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، نزدیکی اقامتگاه‌ها به اماکن مهم و وسایل نقلیه عمومی، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، خدمت‌رسانی عالی، رفتار خوب پرسنل، امکان لغو رزرو اجاره خانه روزانه در تهران بدون کسر هزینه و..... اشاره کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها