|

امکانات صرافی یوبیتکس برای خرید و فروش ارز دیجیتال

با توجه به گستردگی صرافی‌های ایرانی، انتخاب بهترین مرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال سخت‌تر شده‌است. به همین جهت تریدرها وسواس بیشتری در انتخاب صرافی معتبر به خرج می‌دهند تا خرید و فروش ارز دیجیتال با شیوهٔ بهتری پیگیری شود

امکانات صرافی یوبیتکس برای خرید و فروش ارز دیجیتال

با توجه به گستردگی صرافی‌های ایرانی، انتخاب بهترین مرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال سخت‌تر شده‌است. به همین جهت تریدرها وسواس بیشتری در انتخاب صرافی معتبر به خرج می‌دهند تا خرید و فروش ارز دیجیتال با شیوهٔ بهتری پیگیری شود؛ حال در این مقاله قصد داریم به بررسی صرافی یوبیتکس بپردازیم. این بستر معاملاتی ازجمله بهترین‌ها در این زمینه است که با امکانات و قابلیت‌‌های مختلفی که در اختیار کاربران قرار داده، توانسته است رضایت اکثریت تریدرها را جلب کند. حال اگر در حال حاضر در جستجوی انتخاب یک صرافی مناسب به جهت خرید و فروش ارز دیجیتال هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا امکانات صرافی یوبیتکس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات صرافی یوبیتکس

در این بخش قصد داریم به معرفی امکانات این صرافی بپردازیم:

  • قابلیت تعیین حد سود/ضرر

بسیاری از صرافی‌های ایرانی امکان تعیین حد سود و ضرر را ندارند که این موضوع دست‌وپای معامله‌گران را برای خرید و فروش ارز بسته است. همان‌طور که می‌دانید، نوسانات بازار ارز دیجیتال آن‌قدر شدید است که اگر چنین قابلیتی در صرافی‌ها فعال نشده باشد، امکان ازدست‌رفتن کل سرمایه وجود دارد. اما در صرافی یوبیتکس، این خدمات (به دو صورت عادی و استاپ) به کاربران ارائه می‌شود و می‌توان گفت این مهم به نقطه عطف این صرافی تبدیل شده‌است.

  • اپلیکیشن موبایل یوبیتکس

این صرافی دارای اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای بوده که در نسخه‌های IOS، وب و اندروید در اختیار کاربران قرار داده شده‌است. طبیعتاً هر امکانات و قابلیتی که در سایت این صرافی وجود دارد در اپ موبایلی نیز برای استفاده تدارک دیده شده‌است تا تریدرها بتوانند در بهترین شرایط خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهند. گفتنی است که اپ این صرافی از طریق مارکت‌های مختلف مانند کافه بازار قابل تهیه و نصب است.

تنوع رمز ارزها

 

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت یک صرافی ارز دیجیتال، تنوع رمز ارزها به جهت معامله است. این موضوع در صرافی یوبیتکس در نظر گرفته شده‌است و فعال کردن حداقل 200 ارز برای خرید و فروش رضایت کاربران را به دنبال داشته است. ضمن این‌که حجم معاملات در این صرافی مناسب بوده و تریدرها دغدغه‌ای برای خرید و فروش ارز دلخواه نخواهند داشت.

  • توکن های لوریج‌دار

اگر یک صرافی ایرانی با قابلیت معاملات اهرم‌دار نیاز دارید، یوبیتکس انتخاب مناسبی است. در حال حاضر هیچ صرافی ایرانی‌ای وجود ندارد که چنین امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده باشد. گفتنی است که این قابلیت حتی امکان کسب سود در بازار نزولی را نیز فراهم کرده‌است.

  • انجام معاملات بدون واسطه

در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس امکان خرید و فروش ارز دیجیتال به‌صورت‌های لیمیت، سفارش عادی و همچنین سفارش شرطی وجود دارد. البته نوع دیگری از معامله بدون سفارش‌گذاری نیز در این بستر معاملاتی فعال است که تریدرها در صورت لزوم می‌توانند از این روش نیز بهره‌مند شوند.

  • کیف پول اختصاصی

از مهم‌ترین قابلیت‌های این صرافی پشتیبانی از حداقل 30 شبکه بلاکچین است. درواقع کاربران می‌توانند به شکل فول نود و با ضریب امنیت بسیار عالی، ارزهای مدنظرشان را در یوبیتکس نگه‌داری کنند. این کیف‌ پول‌ها از سرعت مناسبی برخوردار هستند که این موضوع برای معامله‌گران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بررسی امکان کارت هدیه صرافی یوبیتکس

کریپتوکارت طرح جذابی است که این صرافی برای کاربران در نظر گرفته‌است. درواقع اگر تریدرها علاقه‌مند به هدیه‌دادن به عزیزان خود هستند می‌توانند از این نوع کارت‌ها استفاده کنند. گفتنی است که این هدیه‌ها قابلیت شخصی‌سازی متن و پیام دلخواه را دارند که طبیعتاً برای مناسبت‌های ویژه نیز قابل استفاده است. ضمناً این نوع کارت‌ها فرصت سرمایه‌گذاری را به افرادی می‌دهد که در این حوزه فعالیت خاصی ندارند.

images_1674745099.jpg

بررسی امنیت صرافی یوبیتکس

خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی به دلیل امنیت قابل توجهی که دارد، برای کاربران انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود. این در حالی است که یوبیتکس دارای کیف پول اختصاصی بوده و باید سطح امنیت مناسبی داشته باشد. گفتنی است که کاربران می‌توانند با فعال کردن تنظیمات ورود دو مرحله‌ای که با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator انجام می‌شود، امنیت حساب کاربری‌شان را افزایش دهند. ضمناً به ادعای مدیران این بستر معاملاتی، همهٔ پروتکل‌های امن چندلایه این صرافی در برابر تهدید‌های نرم‌افزاری در بهترین حالت قرار داشته تا سطح امنیت قابل قبولی برای تریدرها و سرمایه‌هایشان اجرا شود.

بررسی پشتیبانی و کارمزد صرافی یوبیتکس

همیشه پشتیبانی یک صرافی برای همهٔ کاربران دارای اهمیت بوده‌است که این موضوع در صرافی یوبیتکس به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شده‌است تا تریدرها در هر زمان که نیاز به مشاوره داشتند، به‌راحتی بتوانند با افراد پشتیبان در سایت گفتگو کنند. در حال حاضر ساعات پاسخگویی تلفنی از روز شنبه تا چهارشنبه (ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر) و پنجشنبه‌ها نیز تا ساعت 1 بعدازظهر است. همچنین افرادی که در خرید و فروش ارز دیجیتال مشکل دارند یا با ابهام و سوالات دیگری مواجه شده‌اند، به‌راحتی می‌توانند از چت آنلاین سایت بهره‌مند شوند.

در خصوص دریافت کارمزد در یوبیتکس، باید عنوان کنیم که به نسبت سایر صرافی‌هایی که وجود دارد، این بستر معاملاتی از کمترین کارمزد برخوردار است. به‌طورکلی کاربرانی که از این صرافی استفاده می‌کنند، در این خصوص شکایتی نداشته و در مواردی رضایت‌شان را از پایین بودن نرخ کارمزد اعلام کرده‌اند. به‌طورکلی هیچ صرافی‌ای نیست که برای معامله ارز کارمزد صفر را برای تریدرها لحاظ کرده باشد اما تعیین رقابتی بودن کارمزد در این صرافی، برای کاربران ایده‌آل به نظر می‌رسد.

images_1674744714.jpg

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با امکانات مختلف صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس آشنا کنیم تا اگر به خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز دارید، یک بستر معاملاتی معتبر را انتخاب کرده باشید. گفتنی است که در حال حاضر این صرافی دارای تریدرهای بی‌شماری بوده که هرروزه به تعدادشان نیز اضافه می‌شود. به‌طورکلی برای این‌که بتوانید از کلیهٔ خدمات این سایت بهره ببرید، کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با توجه به این‌که روند ثبت‌نام و احراز هویت نیز بسیار آسان است، به‌راحتی می‌توانید به قابلیت‌های صرافی یوبیتکس دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها