|

حاجی دلیگانی، نماینده مجلس:

کیفیت خودروهای داخلی در سال‌های اخیر به جای بهتر شدن، پس رفت داشته است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: من از سال ۱۳۹۰ یک ال ۹۰ خریداری کردم که فقط آب و روغن آن را عوض کردم و هیچ مکشلی ندارد، این در حالی است که یکی از نزدیکان به تازگی سمند خریداری کرده اما هر روز دچار مشکل می‌شود. یعنی کیفیت خودروها پسرفت داشته است.

کیفیت خودروهای داخلی در سال‌های اخیر به جای بهتر شدن، پس رفت داشته است

به گزارش شبکه شرق، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: من از سال ۱۳۹۰ یک ال ۹۰ خریداری کردم که فقط آب و روغن آن را عوض کردم و هیچ مکشلی ندارد، این در حالی است که یکی از نزدیکان به تازگی سمند خریداری کرده اما هر روز دچار مشکل می‌شود. یعنی کیفیت خودروها پسرفت داشته است.

حسینعلی حاجی دلیگانی درباره تامین ارز موردنیاز واردات خودروهای کارکرده، گفت: ارز موردنیاز واردات خودرو را دولت تامین نمی‌کند و این ارز از مسیرهای دیگر تامین می‌شود بنابراین به بازار ارز کشور فشاری بابت واردات خودرو تحمیل نمی‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر واردات خودروهای کاکرده بر بازار، ادامه داد: این موضوع موجب می‌شود، علاوه بر افزایش عرضه خودرو و ساماندهی بازار، خودروسازان نیز محصولات خود را براساس تکنولوژی روز دنیا تولید کنند.

وی با بیان اینکه خودروسازان باید درس عبرت بگیرند، اضافه کرد: شرایط فعلی صنعت خودرو قابل قبول نیست؛ حتی اکنون افرادی از نزدیکان بنده خودرو خریداری کردند و این خودروها مشکلات بسیاری دارند در واقع خودروهای نو دچار مشکلات بسیار هستند درحالیکه خودروهای خارجی باکیفیت هستند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: من از سال ۱۳۹۰ یک ال ۹۰ خریداری کردم که فقط آب و روغن آن را عوض کردم و هیچ مکشلی ندارد، این در حالی است که یکی از نزدیکان به تازگی سمند خریداری کرده اما هر روز دچار مشکل می‌شود در واقع به جای اینکه کیفیت در این سال‌ها بهتر شود، پس رفت داشته است.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها