|

جزئیات لغو پروازها و محدودیت‌های پروازی مراسم تحلیف

جزئیات لغو پروازها و محدودیت‌های پروازی فرودگاه مهرآباد برای مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور اعلام شد.

جزئیات لغو پروازها و محدودیت‌های پروازی مراسم تحلیف

به گزارش شبکه شرق، جزئیات لغو پروازها و محدودیت‌های پروازی مهرآباد برای مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور در روزهای «۷ و ۹ مرداد ماه ۱۴۰۳» اعلام شد.

راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: «شرایط و محدودیت‌های مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد جهت برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رییس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.»

«ابراهیم مرادی» عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، گفت: «در جلسه‌ای که امروز «پنج‌شنبه، ۴ مردادماه ۱۴۰۳»، در سازمان هواپیمایی کشوری به ریاست رئیس این سازمان و با حضور تمامی اعضای مرتبط کشوری، لشکری و امنیتی برگزار شد، شرایط و محدودیت‌های مربوط به فرودگاه بینالمللی مهرآباد جهت برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.»

مرادی در این خصوص گفت: «تمام پروازهای VFR (پروازهای با دید) برای روزهای ۷ و ۹ مرداد ماه، در داخل پایانه هوایی تهران تعلیق شد. همچنین، پروازهای فرودگاه مهرآباد در روز نهم مرداد ماه، همزمان با روز تحلیف، تا ساعت ۱۲ محلی به صورت عادی انجام خواهد شد. از ساعت «۱۲» محلی تا ساعت «۲۲» محلی، این فرودگاه هیچ‌گونه پرواز ورودی داخلی نخواهد پذیرفت و تنها پروازهای داخلی خروجی از این فرودگاه امکان انجام خواهند داشت.»

عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآبا همچنین تاکید کرد که «بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با کلیه مبادی کشوری، لشکری و امنیتی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در تمام ساعات شبانه‌روز «۹ مرداد ماه ۱۴۰۳»، آماده پذیرش پروازهای VIP خواهد بود. این تصمیمات به منظور تسهیل برگزاری مراسم تحلیف و تأمین امنیت لازم اتخاذ شده است و تا کنون بر اساس برآوردهای انجامی حداقل ۶۰ هیأت دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها